اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان قم:

قرعه سخت عامل ناکامی کشتی‌گیران قم بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان قم قرعه نامناسب و سخت را عامل ناکامی کشتی گیران قمی در روز نخست پیکارهای قهرمانی جوانان کشور دانست.

قرعه سخت عامل ناکامی کشتی‌گیران قم بود
روح الله میکائیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: سطح رقابت‌های این دوره نسبتا خوب است و کشتی گیران خوب و مستعدی از استان‌های مختلف به قم آمده و در مسابقات قهرمانی جوانان کشور رقابت می‌کنند.
وی تصریح کرد: ما نیز جمعی از بهترین‌های کشتی فرنگی استان قم را در این دوره از مسابقات به میدان آوردیم اما در روز نخست و در پیکارهای اوزانی که برگزار شد، کشتی‌گیران قم با قرعه سخت روبه‌رو شدند و نتوانستند روی سکوی بروند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان قم افزود: در وزن 74 کیلوگرم امیرحسین مولایی نفر سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال 2010 یکی از شانس‌های کسب مدال طلا بود که از دور رقابت‌ها کنار رفت.
وی ادامه داد: مولایی در لحظه‌ای از مسابقه، حریف خود را دستکم گرفت و در نهایت بازی را واگذار کرد تا از کسب مدال در این دوره از مسابقات محروم بماند، ضمن اینکه در دیگر اوزان نیز شانس با کشتی‌گیران ما یار نبود.
میکائیلی که از قهرمانان صاحب‌نام کشتی فرنگی استان قم در سال‌های اخیر بوده است و در حال حاضر در کسوت مربیگری مشغول خدمت در این رشته ورزشی است، بیان کرد: هنوز امید خود را از دست نداده‌ایم و به موفقیت در چهار وزن دوم امید داریم.
وی خاطرنشان کرد: در چهار وزن دوم کشتی‌گیران خوب و پر امیدی داریم که امیدوارم این بار بدون اشتباه بتوانند خوب کشتی گرفته و تیم قم را در جدال با تیم‌های مطرح کشتی فرنگی کشور که در این دوره حضور یافته اند، صاحب مدال کنند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان قم با بیان اینکه در روز دوم این مسابقات هشت فرنگی‌کار قمی در چهار وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور روی تشک می‌روند، یادآور شد: تیم کشتی استان قم با ترکیبی 16 نفره در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قرار است نفرات اول تا سوم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شوند، شاهد رقابت نزدیکی بین کشتی‌گیران هستیم و همین امر سبب شده کار برای کسب مدال چندان آسان نباشد.
گفتنی است: کشتی‌گیران قمی در قالب دو تیم (الف) و (ب) فرنگی رده سنی جوانان استان قم در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم در سالن شهید حیدریان قم مقابل حریفان خود در وزن‌های مختلف به میدان می‌روند.
تیم کشتی (الف) جوانان قم با ترکیب رامین سلیمانی در وزن 50 کیلوگرم،‌‌هادی عموحسینی در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا جانقلی در وزن 60 کیلوگرم، مهدی عطارد در وزن 66 کیلوگرم، امیرحسین مولایی در وزن 74 کیلوگرم، علی زینتی رفاه در وزن 84 کیلوگرم، مهدی قسمتی در وزن 96 کیلوگرم و بهزاد حقیقی در وزن 120 کیلوگرم در این مسابقات حضور دارند.
تیم کشتی فرنگی (ب) جوانان قم نیز با ترکیب علی آقازاده در وزن 50 کیلوگرم، حسین جعفری در وزن 55 کیلوگرم، محمدعلی حیدری در وزن 60 کیلوگرم، مهرداد صفا در وزن 66 کیلوگرم، بهرام جلالی در وزن 74 کیلوگرم، حسین دلیار در وزن 84 کیلوگرم، یحیی جساس در وزن 96 کیلوگرم و علیرضا سعیدی نوا در وزن 120 کیلوگرم در این دوره شرکت کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول