اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

مازندران نایب قهرمان کشتی فرنگی جوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان مازندران در رقابت‌های جوانان کشور خبر داد.

مازندران نایب قهرمان کشتی فرنگی جوانان کشور شد
غلامرضا نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که با حضور بیش از 250 کشتی‌گیر از 31 استان کشور به میزبانی قم در سالن ورزشی حیدریان برگزار شد، در نهایت تیم مازندران با یک مدال طلا ، دو مدال نقره و دو مدال برنز نایب قهرمان شد.
وی گفت: در نتایج تیمی این رقابت‌ها تیم خوزستان با 61 امتیاز قهرمان شد و مازندران با 44 امتیاز نایب قهرمان و تهران نیز با 42 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
دبیر هیئت کشتی مازندران درباره نتایج انفرادی این رقابت‌ها که منجر به درخشش کشتی‌گیران مازندرانی شد، اظهار داشت: سامان نوروزی در وزن 96 کیلوگرم در فینال با برتری مقابل مهدی پورشایان از خوزستان به مدال طلا رسید.
وی همچنین از مدال نقره پیمان کاردگر در این رقابت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در فینال 84 کیلوگرم ، کاردگر با شکست در برابر علی زینتی رفاه از قم به مدال نقره رسید.
نوری‌زاده در ادامه افزود: مهدی پورشیخ از مازندران در فینال 120 کیلوگرم این مسابقات با شکست در مقابل یاشار عیسی‌زاده از تهران به مدال نقره رسید.
وی از کسب دو مدال برنز توسط کشتی‌گیران مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و اظهار داشت: صادق واحدی در وزن 50 کیلوگرم و علی امامی در 74 کیلوگرم نیز به دو مدال برنز رسیدند.
نوری‌زاده گفت: از سوی کمیته فنی مسابقات کاپ اخلاق به تیم مازندران تعلق گرفت.
وی در پایان افزود: نفرات برتر اول تا سوم این مسابقات برای شرکت در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان دعوت می‌شوند.
انتهای پیام/خ20 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول