اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

هنر بازدارنده ناهنجاری‌ها در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هنر از ناهنجاری‌ها، نارسایی‌ها و ناملایمات اخلاقی جلوگیری می‌کند.

هنر بازدارنده ناهنجاری‌ها در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره ملی، فرهنگی هنری راه روشن، اسماعیل کوثری اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم امر مهمی است و برگزاری جشنواره‌ای با این محور اقدام بسیار پسندیده‌ای است.
وی تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که می‌توان به‌وسیله آن از بروز ناهنجاری‌ها و ناملایمات اخلاقی در جامعه جلوگیری کرد هنر است و مردم نیز به خوبی با هنرمندان ارتباط برقرار می‌کنند و این در نهایت موجب پیشگیری از وقوع جرم و رسیدن به اهداف برگزاری جشنواره ملی راه روشن می‌شود.
کوثری با اشاره به زحمات مجریان برگزارکننده این جشنواره خاطرنشان کرد: کیفیت و اثرپذیری بیشتر و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، به کار مجریان بستگی دارد و مسئولان باید با آگاهی از این موضوع نهایت تلاش خود را انجام دهند تا جوانان و نوجوانان را از عواقب جرم و آسیب‌های اجتماعی آگاه کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: وظیفه همه ما تلاش برای کاهش وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی است و اگر هر یک از مسئولان کار خود را به خوبی انجام دهند، به نوعی بازدارنده جرم و اجرای عدالت هستند.
وی افزود: اگر جشنواره به صورت گزارشی برگزار شود تاثیر چندانی نخواهد داشت و باید با نشان دادن آثار هنری در قالب نمایشگاه مردم را از عواقب جرم و جنایت آگاه کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول