اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

میزان وجود جرم در کشور ما شایسته نیست

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: میزان وجود جرم، کج‌روی و آسیب‌های اجتماعی کشور ما مقبول نیست.

میزان وجود جرم در کشور ما شایسته نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدباقر ذوالقدر در حاشیه اختتامیه سومین کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: جرم در کشو ما هرچند به میزان کمی اتفاق بیفتد، باز هم زیاد است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این نشست در پاسخ به یک نیاز اساسی که مواجه با جرم است در کشور شکل گرفته، افزود: ما نباید خودمان را با دنیا مقایسه کنیم بلکه با ایده‌آل‌ها مقایسه کرده و خودمان الگو و سرمشق دنیا باشیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تصریح کرد: میزان وجود جرم، کج‌روی و آسیب‌های اجتماعی کشور ما مقبول نیست و کم آن هم زیاد است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد پیشگیرانه در مقابله با جرم رویکرد فعال است، ادامه داد: باید جرم را پیش‌بینی کرد، شناخت و به سراغ آن رفت.
ذوالقدر با بیان اینکه مدیریت باید مبنای درست و علمی داشته باشد، بیان داشت: در این کارگاه در یک فضای واقعی و نه مجازی از افرادی که مسئولیت مستقیم و بدون واسطه نسبت به پیشگیری دارند، تمرین صورت گرفت و روی اطلاعات و جرائم نخست استان کار شد.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه از نقاط قوی نسبت به کارگاه‌های پیش برخوردار بود، ادامه داد: موضوعات مطرح شده در این کارگاه بدیع بود و کارگاهی که سه روزه برگزار می‌شد را دو روزه به پایان بردیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تاکید کرد: عدم حضور عامدانه مسئولان قضایی استان‌‌ها در این کارگاه توجیهی ندارد.
وی افزود: مسئولان قضایی استا‌ن‌ها این کارگاه‌ها را در سطح شهرستان‌ها نیز تعمیم دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول