اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

باید از هزینه‌های هنگفت برای مقابله با جرم جلوگیری کرد‌

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: باید از هزینه‌های هنگفت برای مقابله با جرم جلوگیری کرد.

باید از هزینه‌های هنگفت برای مقابله با جرم جلوگیری کرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد کریمی قدوسی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای ظرفیت بالایی است و می‌توانست از آغاز راه با برگزاری چنین جشنواره‌هایی سبب کاهش وقوع جرم شده، و از صرف هزینه‌های هنگفت برای این مقوله جلوگیری به عمل آید.
وی تصریح کرد: ضرورت برگزاری جشنواره‌ای که هدف آن پیشگیری از وقوع جرم باشد و جشنواره ملی راه روشن این نیاز را برطرف می‌کند.
کریمی قدوسی با اشاره به دستورات قرآن خاطرنشان کرد: تاکید اسلام بر پیشگیری از انحراف و وقوع جرم بیشتر از احکامی است که برای به وقوع پیوستن جرم و مجازات است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مسئولان قوه‌قضاییه با این نگاه اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با محوریت فرهنگی، هنری کرده‌اند و این بسیار پسندیده و قابل ستایش است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به نمونه کارهای فرهنگی هنری در کشور اشاره کرد و افزود: ساخت مجموعه‌های تاریخی نظیر مختارنامه نشان داد، هنر دارای ظرفیت قابل ملاحظه‌ای برای تاثیرگذاری در اجتماع است و مسئولان برگزاری جشنواره راه روشن نیز بتوانند، با موفقیت به اهداف اولیه خود دست یابند.
نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری راه روشن با محوریت پیشگیری از وقوع جرم 17 تا 23 آبان‌ماه جاری توسط قوه قضائیه در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول