اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

پیشگیری از وقوع جرم نیازمند مدیریت است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی به مدیریت مناسب نیاز دارد و با برگزاری نشست‌های علمی تخصصی این موضوع در سطح کشور تحقق می‌یابد.

پیشگیری از وقوع جرم نیازمند مدیریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا انصاری پیش‌ازظهر امروز در سومین کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از مهم‌ترین وظایف قوه قضائیه است که این موضوع به مدت 30 سال در سطح کشور مورد غفلت قرار گرفته بود.
وی به اقدامات صورت گرفته در راستای این موضوع در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چندین کارگاه تخصصی در راستای پیشگیری از وقوع جرم در سطح کشور برگزار شده و سومین کارگاه آن با حضور استان‌های مناطق مرکزی در اصفهان در حال برگزاری است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این نشست‌ها بازخورد‌های مناسبی در سطح جامعه دارد، تصریح کرد: مسئولان باید به پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی به صورت ویژه نگاه کنند و با این نگاه میزان جرائم و آثار ناشی از آن را در جامعه کاهش بدهند.
وی به ضرورت ساماندهی وضعیت جرائم در عرصه‌های مختلف جامعه اشاره کرد و ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی به مدیریت مناسب نیاز دارد و با برگزاری نشست‌های علمی تخصصی این موضوع در سطح کشور تحقق می‌یابد.
انصاری با اشاره به اینکه کشور به سوی پیشگیری از وقوع جرائم حرکت می‌کند، تاکید کرد: طی دو سال گذشته این موضوع در سطح استان به صورت ویژه و جدی دنبال می‌شود و برگزاری کارگاه‌های علمی در راستای پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان گویای این موضوع است.
وی اضافه کرد: کارگاه‌های مقدماتی پیشگیری از وقوع جرم در استان آغاز شده است و اجرای مستمر این برنامه‌ها در راستای کاهش انحرافات موجود در جامعه نقش موثری دارد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به برگزاری سومین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در اصفهان اظهار داشت: دو کارگاه گذشته در تبریز و مشهد برگزار شده و سومین کارگاه تخصصی در این زمینه به میزبانی اصفهان و با حضور استان‌های یزد، مرکزی، چهار محال بختیاری و اصفهان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول