اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

بسیج خدمات ارزنده‌ای به انقلاب داشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: بسیج مختص به ایران نیست بلکه بسیج مستضعفان جهان است و بسیج خدمات ارزنده‌ای به اسلام و انقلاب داشته است.

بسیج خدمات ارزنده‌ای به انقلاب داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز در جمع نماینده‌های بسیج دانش‌آموزی مدارس اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است و نهاد مقدس بسیج منشا خیر و برکت برای نظام و انقلاب و جامعه است.
وی افزود: نخستین نهال مقدسی که توسط امام راحل غرس شد بسیج بود و این درخت باید رشد کند و به فرموده امام باید میلیون‌ها درخت رشد کند و بسیجیان از افتخارات کشور هستند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در راس بسیج است و نماد بسیج را که چفیه است همیشه روی دوش دارند و بسیج در تمام ابعاد خوب عمل  کرده است و در همه عرصه‌های علمی ، سیاسی، ورزشی و... سربلند بیرون آمده است.
تاجی بیان داشت: بسیج در عرصه سازندگی نقش ایفا کرده است و این نشان از میدان بودن بسیجیان است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چناران  به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز اگر در تونس و کشورهای دیگر بیداری اسلامی گسترش یافته بخاطر اقتدای آنان به جوانان بسیجی و نظام مقدس ایران است.
وی به تعریف بسیج پرداخت و گفت: بسیج یعنی بندگی خداوند و یکی از صفات بندگان خداوند مطیع بودن است و در حال حاضر باید از ولایت فقیه اطاعت کنیم.
تاجی افزود: در هر زمان که از ولایت و رهبری تخطی کرده‌ایم با شکست روبه‌رو شده‌ایم.
امام جمعه چناران گفت: سین بسیج سادگی اعضای بسیج را می‌رساند و یا بسیج یاری گری بسیج و جیم بسیج جهاد گری و روحیه جهادی بسیجیان را نشان می‌دهد.
این همایش به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان تجدید میثاق با ولایت در بیت امام جمعه شهرستان چناران برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول