اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌‌بوشهری:

آینده نظام با تربیت جوانان متعهد به قرآن تضمین می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آینده این نظام با تربیت جوانانی متعهد به اسلام، قرآن و ولی فقیه در قالب بسیج دانش آموزی تضمین می‌شود.

آینده نظام با تربیت جوانان متعهد به قرآن تضمین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در همایش دانش‌آموزی رهروان شهید فهمیده در بوشهر اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان نخستین گام در معماری انسان‌های ولایی و دانش بنیان به شمار می‌رود و این نهاد عظیم با برنامه‌ریزی و سازماندهی نوجوانان و جوانان متعهد انقلابی و ولایتمدار در تکاپوی تشکیل ارتش 20 میلیونی که از آرمان‌های امام راحل بود، است‌.
صفایی بوشهری با بیان اینکه سازمان بسیج دانش آموزی زیربنا و مهمترین بخش نهاد مقدس بسیج است، اضافه کرد: آینده این نظام با تربیت جوانانی متعهد به اسلام، قرآن و ولی فقیه در قالب بسیج دانش آموزی تضمین می‌شود و قدرت‌های استکباری با دیدن روحیه استشهادی نوجوانان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس از عملکرد این سازمان می‌هراسند و هر روز با نقشه‌های مختلف به دنبال فریب جوانان ما هستند.
 وی تصریح کرد: دانش آموزان در روزهای اول انقلاب با روحیه‌ای بسیجی به گونه‌ای ظاهر شدند که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمود رهبر ما آن رزمنده 13ساله است و امروز نیز نوجوانان در ادامه راه بسیجیان آن روزگار در عرصه علم اندوزی و ولایتمداری تاکنون خوش درخشیده‌اند.
فرمانده بسیج شهرستان بوشهر نیز گفت: در دوران جنگ نوجوانان و جوانان این آب و خاک از پشت میز و صندلی مدرسه به جبهه‌های جنگ رفتند و حماسه‌ها آفریدند امروز نیز فرزندان این نظام در سنگر تعلیم و تربیت سعی در حفظ تمامیت ارضی و آبادانی کشور دارند.
یدلله مرادی افزود: همایش نوجوانان 13 ساله بسیجی بیانگر اعلام آمادگی در حمایت از ولی فقیه و اعلام انزجار از توطئه‌های استکباری است.
وی تصریح کرد: امروز نوجوانان 13ساله با شهید فهمیده، آرمان‌های امام راحل و ولی فقیه عهد می‌بندند که اگر چه ما در دوران دفاع مقدس نبودیم که از انقلاب دفاع کنیم ولی امروز به عنوان رهروان شهدا در سنگر علم و تحصیل از آرمان‌های آن بزرگواران دفاع می‌کنیم و همواره ادامه دهنده راه آنان هستیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول