اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس قرآنی سازمان تبلیغات خوزستان:

مربیان قرآنی خوزستان آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از آموزش مربیان قرآنی در دروه‌های مخصوص خبر داد.

مربیان قرآنی خوزستان آموزش می‌بینند
جاسم شمیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مجوز برگزاری چهار دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در استان خوزستان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی کشور صادر شد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش در دوره‌های قرآنی ادامه داد: آموزش در امور قرانی باید مستمر باشد و به این دلیل برگزاری این دوره‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی درباره نحوه برگزاری این دوره‌های آموزشی بیان کرد: دو مجوز دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی و تجوید ویژه بانوان در شهرستان دزفول و دو مجوز دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی ویژه بانوان در شهرستان بهبهان و شوشتر صادر شد.
کارشناس قرآن دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: این 4 مجوز تا پایان اسفندماه اعتبار خواهند داشت.
شمیری با اشاره به اینکه آموزش‌های ارائه شده همه تخصصی خواهند بود، تاکید کرد: آموزش‌های در نظر گرفته شده همگی تخصصی خواهند بود و در این باره مسائل در نظر گرفته شده برای آموزش دادن مشخص شده است.
این مقام مسئول افزود: چهارمین دوره مسابقات تفسیر و تدبر در آیات قرآن کریم، «نورالهدی» همزمان با سراسر کشور در دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار می‌شود.
شمیری گفت: چهارمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی» همزمان با سراسر کشور ساعت 9 جمعه 27 آبان‌ماه در دو رشته یک جز(جزء دوازدهم) و رشته سه جز(جزء دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم) قرآن کریم در 7 واحد آموزشی و دانشگاه‌های آزاد استان خوزستان برگزار می‌شود.
کارشناس قرآن دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهرستان‌های اهواز، آبادان، امیدیه، دزفول، بهبهان، دشت‌آزادگان و شوشتر، مراکز برگزاری این آزمون در استان خوزستان خواهند بود.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت تفسیر قرآن کریم خاطرنشان کرد: باید در راستای آموزش تفسیر قرآن کریم تلاش کنیم و در این باره آموزش‌های لازم را در جامعه توسعه دهیم.
وی اظهار کرد: تفسیر نمونه تألیف آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی به عنوان منبع این آزمون مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این باره اطلاع رسانی شده است.
کارشناس قرآن دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی «نورالهدی» با هدف ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم بین اقشار مختلف جامعه و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی کشور و معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول