اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت کمیته امداد خراسان شمالی:

610 هزار نیکوکار در کشور از ایتام حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس:معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ‌در حال حاضر 610 هزار نیکوکار در سراسر کشور از ایتام کمیته امداد حمایت می‌کنند.

610  هزار نیکوکار در کشور از ایتام حمایت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علی‌محمد ذوالفقاری اظهار داشت: در حال حاضر 260 هزار یتیم زیرپوشش این نهاد است که این ایتام علاوه بر بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد توسط 610 هزار حامی حمایت می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این حامیان 101 میلیارد تومان به ایتام زیرپوشش خود کمک کردند افزود: در حقیقت تعداد حامیان ایتام در سال گذشته 505 هزار نفر بود  که امسال با تلاش کمیته امداد و همت خیران این تعداد به 610  هزار حامی افزایش یافته است.
ذوالفقاری همچنین درمان و بهداشت مددجویان را مهم تلقی کرد و گفت: این نهاد در راستای سلامت جسم و روح مددجویان طی سال گذشته برای بهداشت خانواده‌ها مبلغی بالغ بر 5 میلیارد تومان هزینه کرده است.
وی برگزاری کلاس بهداشت، اهداء سبد کالای بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس بهداشتی، بهسازی کارگاه قالیبافی، اهداء سبد غذایی مسلولان و طرح تغذیه کودکان را از جمله خدمات بهداشتی به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد برشمرد.    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر نیز 5/1 میلیون مددجو در سطح کشور زیرپوشش بیمه درمانی کمیته امداد هستند گفت: البته این مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بالای 20 هزار نفر هستند که  از بیمه درمانی این نهاد برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: این افراد مذکور علاوه بر بهره مندی از بیمه درمانی از تمام خدمات فرانشیز درمان  نیز استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/خ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول