اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 آبان ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری چهارمین یادواره شهدای جیرفت

خبرگزاری فارس: چهارمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جیرفت 11 آبان ماه در جیرفت برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین یادواره شهدای جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته‌های تخصصی یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جیرفت اظهار داشت: آنچه امروز در کشور داریم مرهون ایثارگری و جانفشانی شهیدان است و این ایثارگری به عنوان عامل بازدارنده دشمن را از فکر تجاوز به میهن اسلامی بازداشته است.
علی شهدادنژاد افزود: امروز امریکای جنایتکار اطراف کشور ما خیمه زده است، اما امن‌ترین کشور هستیم که این نتیجه شهامت و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
وی خواستار همدلی، همیاری و پشتیبانی رؤسای دانشگاه‌ها برای برگزاری این یادواره شد و بیان کرد: روح معنوی با بسترسازی قبل از یادواره در بین آحاد دانشجویان و مردم باید ایجاد شود و قطعا خود شهیدان در این مسیر ما را یاری می‌کنند.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت هدف از برگزاری یادواره شهدای دانشجو را زنده کردن نام و یاد شهدا عنوان کرد و گفت: شهدای دانشجو مظهر شجاعت و سرآمد هستند و الگوهایی برای نسل امروز و آینده هستند و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از این نسل به نسل‌های دیگر از وظایف ما است.
ناصر بهروز تصریح کرد: یادواره شهدای دانشجو باید با همت رؤسای دانشگاه‌ها به طور شایسته و در خور شان و جایگاه شهدا برگزار شود و این حداقل کاری است که می‌توانیم به منظور پاسداشت مقام شهدا انجام دهیم.
وی خواستار ارائه راهکار و نقطه نظرات برای هر چه باشکوه برگزار شدن یادواره شهدا شد و بیان کرد: یادواره شهدای دانشجو 11 آبان ماه در محل تالار ولایت دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برگزار و سخنران این مراسم معنوی صفار هرندی وزیر ارشاد دولت نهم است.
بهروز خاطرنشان کرد: عزت، سرافرازی و پیشرفت همه‌جانبه کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است و شهدای دانشجو سرآمد و ستاره درخشانی هستند که هر انسان حقیقت‌جو دنبال راه و سلوک آنها باشد، به کمال می‌رسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول