اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

آمریکا نمی‌تواند فریاد الله‌اکبر را متوقف کند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: آمریکا نمی‌تواند فریاد الله‌اکبر را متوقف کند.

آمریکا نمی‌تواند فریاد الله‌اکبر را متوقف کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی شامگاه دوشنبه در آیین یادواره شش شهید دانش‌آموز شبانکاره اظهار داشت: شهیدان با تقدیم جان خود، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و ما باید با تداوم راه شهدا، دین خود را به شهیدان والامقام ادا کنیم.
فرماندار دشتستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و شهدای دانش‌آموز، خاطرنشان کرد: غرش توپ و تانک‌ها تمام شده، عطر تشییع جنازه شهدا دیگر به مشام نمی‌رسد و فضای جبهه و جنگ دیگر وجود ندارد، ولی جوانان ما با شور و اتحاد در مسیر شهدا با همان حس و حال حرکت می‌کنند.
خسروی تصریح کرد: زمان جنگ امام خمینی(ره) حضور داشت و مردم به وی عشق می‌ورزیدند و رهنمودهای ایشان را با تمام وجود اجرا می‌کردند، اکنون نیز جوانان ما مانند قبل گوش به فرمان ولایت هستند و همان عشق در وجودشان موج می‌زند.
وی در ادامه با طرح این سئوال که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران چه اتفاقی افتاد که آمریکا ایران را دشمن درجه یک خود می‌داند، اضافه کرد: آمریکا هر کشوری را که خواست توانست مهار کند؛ شوروی و دیگر کشورهای بلوک شرق را مهار کرد؛ ولی هر در که می‌زند نمی‌تواند فریاد الله‌اکبر و حرکت اسلام‌گرایانه و آزادی‌خواهانه انقلاب اسلامی ایران را که در جهان‌ طنین‌انداز شده را متوقف کند.
فرماندار دشتستان ضمن اشاره به اینکه یکی دیگر از علت‌های دشمنی آمریکا با ایران پیشرفت روزافزون علمی ایران است، متذکر شد: آمریکا هر حرکتی از جمله ترور دانشمندان، تهدید و تحریم را انجام داده تا بتواند این حرکت عظیم علمی را متوقف کند ولی غافل از اینکه فاکتور اصلی جوانان ما یعنی ایمان و غیرت ملی آنها را در نظر نگرفته است.
خسروی اذعان داشت: امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها هستیم و تمام این موفقیت‌ها مرهون خدمات و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان است.
در این آیین یاد و نام شهدای دانش‌آموز گرامی داشته شد و از خانواده‌های این عزیزان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول