اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پلدختر:

کارآموزان پلدختری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پلدختر گفت: کارآموزان پلدختری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای را فرا گرفتند.

کارآموزان پلدختری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای را فرا گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، محمد فرهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران فعال این شهرستان به تشریح فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پلدختر طی شش ماهه سال جاری پرداخت.
وی اظهار داشت: عملکرد این مرکز در بخش‌های آموزش، آزمون، صنعت و ساختمان، اصناف، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و مشاغل خانگی انجام گرفته است.
وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری فعالیت این مرکز در بخش آموزش که مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است، در پنج دوره برگزار شده است.
فرهادی تصریح کرد: این دوره‌ها شامل، آموزش دو دوره کاربر رایانه برای کارآموزان است که در این دوره تعداد 40 نفر از کار آموزان به عباراتی مجموع 12 هزار نفر ساعت شرکت داشتند.
فرهادی گفت: همچنین دو دوره آموزش طراحی دوخت در دو رشته الگوساز و برش‌کار لباس زنانه و مردانه برای  40 نفر به عبارتی 14هزارو 220 نفر ساعت  برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این مدت یک دوره آموزش برق صنعتی به میزان یک هزار و 90ساعت به تعداد 9 نفر دوره و 9هزار و 810 نفر ساعت  و برگزاری سه دوره ICDL درجه دو در بخش آموزش روستایی برای سپاه پاسداران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به میزان 32 نفر دوره و یک‌هزار و 24 نفر ساعت از جمله فعالیت بخش آموزش این مرکز در شش ماه نخست سال جاری است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پلدختر با اشاره آزمون‌های انجام شده این مرکز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج دوره آزمون در بخش ثابت، آموزشگاه و ادواری برگزار شده است، که در این بخش 755 داوطلب در تمام رشته‌ها  شرکت داشتند.
فرهادی افزود: در این زمینه برگزاری یک آزمون به صورت همسان با کل کشور در رشته اتومکانیک نیز در مرکز صورت گرفته است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول