اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: متقاضیان ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی، محمدرضا سیابانی اظهار داشت: متقاضیان ثبت‌نام در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از این بعد فقط می‌توانند با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.portaltvto.com  مراجعه و از شرایط و ضوابط ثبت‌نام آگاه شوند.
وی گفت: با توجه به اینکه دوره ثبت‌نام محدود بوده و با تکمیل ظرفیت سامانه ثبت‌نام بسته خواهد شد از این رو به متقاضیان توصیه می‌شود در همان روزهای اولیه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
سیابانی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوره‌های آموزشی سه ماهه سوم سال 1390 در پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی سازمان همچنین مراکز و آموزشگاه‌های استان موجود بوده و متقاضیان می‌توانند پس از انتخاب حرفه موردنظر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پس از تایید نهایی اطلاعات، امکان اصلاح تحت هیچ شرایطی مقدور نیست،از این رو  به متقاضیان اکیدا توصیه می‌شود اطلاعات وارد شده را به دقت کنترل کرده و در صورت اطمینان از صحت آنها نسبت به تایید نهایی اقدام کنند.
سیابانی، در مورد اهداف ایجاد پورتال گفت: گسترش حوزه فعالیت مراکز و  آموزشگاه‌های آزاد بسیار زیاد شده و در حال حاضر 33 مرکز ثابت در استان و بالغ بر 600 آموزشگاه آزاد در سطح استان دایر است و این حجم از فعالیت قطعاً نیاز به استقرار سیستم جامع دارد تا امکان برنامه‌ریزی صحیح و نظارت در راستای بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های این بخش میسر شود.
وی تصریح کرد: در سال جدید سازمان با درک این مهم اقدام به راه‌اندازی پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کرده است که استقرار این سیستم جامع تحولی بنیادین را در این حوزه به وجود خواهد آورد.
 سیابانی تصریح کرد: با بهره‌گیری از این پورتال ما شاهد ارتباط جامع و کامل بین بخش‌های مختلف سازمان خواهیم بود و اطلاعات کامل و دقیق از نحوه فعالیت کلیه مراکز آموزش دولتی و خصوصی به دست خواهد آمد که برای برنامه‌ریزی صحیح و اثربخش نیازهای اولیه هستند.
وی گفت: در طراحی پورتال اغلب موارد نیاز برای آموزشگاه‌های آزاد از قبیل ارائه برنامه آموزشی، معرفی مدیر و مربی، ثبت‌نام کارآموز، معرفی کارآموزان به آزمون مدنظر بوده است.
سیابانی یادآور شد: استفاده از پورتال سبب کاهش چشم‌گیر در مراجعه مسئولان آموزشگاه‌های آزاد به ادارات کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهد بود و این عزیزان به سهولت با استفاده از پورتال نیازها و درخواست‌های خود را طرح و پیگیری خواهند کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به طور کلی پورتال جامع سازمان ابزار اساسی و لازم برای چابک‌سازی این بخش از سازمان فراهم آورده که ان‌شاالله به زودی شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول