اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره بهزیستی اجرا شد؛

طرح آموزشی ارتقای توان ذهنی شیرخواران در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی قیروکارزین گفت: طرح آموزشی ارتقای توان ذهنی شیرخواران با حضور مادران دارای شیرخواره توسط اداره بهزیستی قیروکارزین در این شهرستان اجرا شد.

طرح آموزشی ارتقای توان ذهنی شیرخواران در قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، آمنه اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی این طرح اظهار داشت: طرح آموزشی ارتقای توان ذهنی شیرخواران هر سال توسط اداره بهزیستی این شهرستان در راستای بالا بردن آگاهی‌ها و آموزش مادران جامعه اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اهداف این طرح اضافه کرد: اجرای این طرح با هدف یادگیری و آگاهی مادران از شیوه‌های رفتاری مناسب با فرزندان شیرخوار به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.
کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی قیروکارزین اجرای چنین طرح‌هایی را برای رشد آگاهی‌های جامعه مفید دانست و بیان داشت: با اجرای این طرح‌ها می‌توان از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که ناشی از ناآگاهی و فقر آموزشی است پیشگیری کرده و از بار مشکلات خانواده و جامعه بکاهیم.
اسماعیلی ابراز داشت: در این جلسه 25 نفر از مادران دارای شیرخواره شرکت دارند که با آموزش‌های لازم برای به کارگیری روش‌های رفتاری مناسب در برخورد با فرزندان شیرخواره آشنا می‌شوند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیشگیری خود بهترین درمان است، بنابراین آموزش ارتقای ذهنی شیرخواران با این طرح در ارائه راهکارهای مناسب به سلامت جامعه در این راستا کمک می‌کند.
کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی قیروکارزین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این طرح تصریح کرد: کتابچه‌های آموزشی ویژه‌ای به مادران شرکت کننده در طرح ارائه و همچنین یک پیش‌آزمون نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول