اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب منطقه‎ای گلستان تاکید کرد:

نقش مهم آمار و اطلاعات دقیق در مدیریت کلان منابع آب

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‎ای گلستان گفت: آمار و اطلاعات به عنوان پیش نیاز نظام‎های برنامه‎ریزی و تصمیم‎گیری نقش مهمی در مدیریت کلان منابع آب دارد.

نقش مهم آمار و اطلاعات دقیق در مدیریت کلان منابع  آب
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از شرکت آب منطقه‎ای گلستان، حسین دهقان در پی کسب رتبه برتر توسط این شرکت در بخش مدیریت فعالیت‎های آماری در بین شرکت‎های آب منطقه‎ای کشور اظهار داشت: بهره‎گیری از آمار و اطلاعات بهنگام، دقیق و صحیح در مدیریت کلان منابع آب نقش مهمی در توسعه پایدار استان در بخش‎های مهم کشاورزی و صنایع زیرساختی دارد.
وی تصریح کرد: بازنگری و برقراری آزمون‎های منطقی در افزایش صحت آمارهای ثبتی، تجمیع و یکپارچه سازی بانک‎های اطلاعاتی، استفاده از فناوری‎های نوین و تقویت بدنه کارشناسی در تجزیه و تحلیل آمارهای ثبتی از موضوعات مهم در بخش آمار این شرکت است.
معاون برنامه‎ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‎ای گلستان خاطرنشان کرد: اصلاح فرایندهای کاری با نگاه گردش یکپارچه آمارهای ثبتی در حوزه های مختلف این شرکت، افزایش کیفیت داده‎های آماری، آموزش و توانمندسازی مدیران و کارشناسان مختلف در بهره‎گیری از آمارهای تولیدی در انجام وظایف محوله، ایجاد مرکز داده‎ها، استقرار پایگاه اطلاعات مکانی محور با هدف جمع‎آوری و یکپارچه‎سازی اطلاعات و تهیه شیوه‎نامه کاربردی برای اجرای نظام نامه آمار و اطلاعات وزارت نیرو در سطح شرکت از جمله اولویت های مهم در حوزه فعالیت‎های آماری شرکت آب منطقه گلستان است.
دهقان با اشاره به ماده 54 قانون برنامه پنجم توسعه کشور، انجام مطالعات سازمانی برای بازنگری و مهندسی مجدد فرایندهای آماری در بخش‎های تولید، انتقال، پردازش و انتشار آمار، استقرار نظام‎های آمار ثبتی با هدف رفع موازی کاری و هدفمند کردن فعالیت‎های این  حوزه و تثبیت جایگاه و نقش کاربردی آمار را ضروری دانست.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول