اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

امانتداری ویژگی آمارگیران سخت‌کوش است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: امانتداری بزرگ‌ترین خصلت آمارگیرانی است که در سخت‌ترین شرایط اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و آمار در کشور می‌کنند.

امانتداری ویژگی آمارگیران سخت‌کوش است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی عصر امروز در جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن نیر اظهار داشت: با سرد شدن هوا و بارش برف در بسیاری از نقاط شهرستان نیر کار آمارگیری بدون وقفه و کوچک‌ترین خللی با تلاش و سخت‌کوشی آمارگیران ادامه دارد که باید این حرکت را جهادی مقدس دانست.
وی تصریح کرد: آمارگیران با تحمل سختی‌ها و سرمای شدید هوا به صورت منطقی و با احساس مسئولیت بهتر و بیشتر کار خود را در عرصه آمارگیری ادامه می‌دهند و هیچ‌گونه خللی در برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی ما به وجود نمی‌آید.
عباداللهی با اشاره به صعب‌العبور بودن برخی از مناطق روستایی در این شهرستان و ضرورت فراهم کردن خودروهای کمک‌دار برای حضور مأموران سرشماری در مناطق روستایی و دورافتاده خاطر نشان کرد:‌ در این زمینه از چندین اداره شهرستان خواسته‌ایم تا خودروهای کمک‌دار خود را در اختیار فرمانداری قرار دهند تا آمارگیران بتوانند در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور کار خود را با حوصله، دقت و سرعت و حفظ امانتداری انجام دهند.
این مسئول پرهیز از هرگونه دادن اطلاعات خانوارها را از سوی آمارگیران به افراد مختلف یادآور شد و اضافه کرد: قرار نیست آمارگیری اطلاعات و آمار کسب شده خانواری را در اختیار دیگران قرار دهد چرا که در این باب حفظ امانتداری و رازداری یکی از ویژگی‌های توصیه شده به مأموران آمارگیری است.
وی از خانوارهای مناطق شهری و روستایی نیر خواست همکاری نزدیک و به موقع با آمارگیران داشته باشند و با حوصله و دقت و نهایت صحت و درستی اطلاعات و آمار خانوار خود را در اختیار آمارگیران قرار دهند.
به گزارش فارس، فرماندار نیر گفت: نباید احساس شود که این اطلاعات و یا آمار برای موضوعی خاص و با هدفی ویژه جمع‌آوری می‌شود بلکه این آمارگیری مبنای برنامه‌ریزی در سال‌های آینده می‌باشد تا شهرستان نیر بتواند در جذب اعتبارات و امکانات بیشتر موفق شود.
وی آمارگیران را نمایندگان دولت در مراجعه به منازل توصیف کرد و افزود: این افراد در 70 عنوان سرفصل آمار و اطلاعات شخصی خانوارها را جمع‌آوری کرده و در قالب فرم‌های مشخص آنها را ارایه می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول