اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد:

اختصاص کد آماری مستقل به بخش آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از اختصاص کد آماری مستقل به بخش آبپخش خبر داد.

اختصاص کد آماری مستقل به بخش آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی ظهر امروز در سخنرانی میان خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبپخش اظهار داشت: سرشماری مبنا و اساس برنامه‌ریزی برای پیشرفت و توسعه جوامع برای پنج سال آینده است.
وی افزود: در اولین سرشماری پس از استقرار بخشداری آبپخش شاهد ایجاد مشکلاتی در این رابطه هستیم که با پیگیری‌های مستمر امام جمعه محترم آبپخش ، اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش و مسئولان بخش مرتفع خواهد شد.
رضایی عنوان کرد: در روزهای اخیر به طور جدی و مستمر پیگیری‌های لازم برای حل این مشکل را انجام داده‌ایم و امیدواریم در هفته آینده شاهد اختصاص کد آماری مستقل به بخش آبپخش باشیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: از استاندار محترم، فرماندار مردمی و معاونین خدوم ایشان به دلیل پیگیری‌های بی‌وقفه‌شان در حل این مشکل تشکر می‌کنیم و انتظار داریم با جدیت هرچه تمام‌تر در راستای رفع این مشکل گام بردارند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش متذکر شد: اگر این مشکل مرتفع نشود ضربات جبران‌ناپذیری در زمینه اعتبارات، سرانه، اجرای پروژه‌های عمرانی، پیشرفت و توسعه شهر و بخش و... دامن‌گیر آبپخش خواهد شد.
رضایی عنوان کرد: با رایزنی‌های صورت‌گرفته روز آینده، معاونت محترم برنامه‌ریزی استاندار و معاونین محترم فرماندار دشتستان با حضور در آبپخش برای رفع این مشکل با مسئولین شهر و بخش آبپخش مذاکره خواهند کرد.
وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم برای تسریع در روند سرشماری که سرنوشت پنج سال آینده آبپخش به آن وابسته است با مسئولان سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند و اطلاعات را به طور صحیح و دقیق در اختیار ایشان قرار دهند.
رضایی در همین راستا تاکید کرد: به شهروندان آبپخشی قول می‌دهم تا پایان دوره سرشماری پرونده‌های مربوط به بخش و شهر آبپخش و فرم‌های مربوط به سرشماری در آبپخش نگهداری شوند و به هیچ‌کجا ارسال نشوند و تا آخرین لحظه تلاش خود را برای حل این مشکل و حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهیم داد.
این مسئول خدمت به مردم را بزرگ‌ترین نعمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: به مسئولان محلی تذکر می‌دهیم اگر در تکریم ارباب رجوع کوتاهی کنند به شدت با ایشان برخورد خواهیم کرد و اجاره حضور در اداره مطبوع را به ایشان نخواهیم داد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش خود را نماینده مردم می‌داند و در سال‌های اخیر با تمام وجود مشکلات شهروندان را پیگیری کرده و در مسیر قانونی برای حل مشکلات ایشان رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول