اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان:

اکثر آمار‌گیران زنجانی افراد تحصیلکرده هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی شهرستان زنجان گفت: اغلب آمار‌گیران زنجانی افراد تحصیلکرده هستند.

اکثر آمار‌گیران زنجانی افراد تحصیلکرده هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکر‌الله کاظمی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ستاد سرشماری شهرستان زنجان با خبرنگاران اظهار داشت: همکاری‌های دستگاه‌های مربوط در امر سرشماری بسیار خوب است.
وی با اشاره به همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه سرشماری یادآور شد: رسانه‌ها و مطبوعات نیز همکاری بسیار خوبی را در این امر دارند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اهمیت‌های اجرای سرشماری در هر کشور اضافه کرد: اجرای سرشماری موجب پیشرفت و آبادانی کشورها می‌شود.
وی با بیان اینکه شورای شهر و بخشداران و جلسات توجیهی برگزار شده کمک شایانی به برگزاری منسجم‌تر سرشماری کرده است، ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان نیز همکاری خوبی با اعضای ستاد سرشماری شهرستان داشته و اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده است.
کاظمی تصریح کرد: آغاز فعالیت‌ها در خصوص اجرای سرشماری از ابتدای سال صورت گرفته و در همین راستا ستاد سرشماری شهرستانی در زنجان تشکیل شده است.
وی اذعان داشت: در همه مراحل اجرای سرشماری از همان ابتدای تشکیل ستاد تا مرحله اجرای آن کنترل و نظارت‌های لازم صورت گرفته است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به فراخوان داده شده در زمینه دعوت به همکاری از آمار گیران یادآور شد: لیاقت و صلاحیت در نحوه انتخاب آمار گیران به صورت کامل رعایت شده است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از ماموران سرشماری حاضر در شهرستان زنجان از بین افراد تحصیل‌ کرده شهرستان هستند.
کاظمی همچنین با اشاره به اینکه بسیاری از ماموران سرشماری فعال در شهرستان از بین جوانان هستند، افزود: زنان استقبال خوبی از امر آمارگیری داشته و بسیار خوب در امر آمارگیری شرکت کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور رابط انتظامی در بحث سرشماری یادآور شد: امور پشتیبانی و وسایل نقلیه نیز با همکاری و تلاش مسئولان ستادی فراهم شده است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زنجان اذعان داشت: بازرسی از ستاد سرشماری به صورت روزانه صورت گرفته و اقدامات لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در خصوص اجرای منظم سرشماری صورت گرفته است، اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی موجود تمهیدات لازم در خصوص انجام به موقع سرشماری صورت گرفته است.
کاظمی یادآور شد: با پیش‌بینی مسئولان اجرایی و رئیس ستاد سرشماری شهرستان زنجان در صورت تاخیر و نبود افراد در منازل مسکونی زمان سرشماری تمدید می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول