اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

خانواده‌ها به ماموران بدون کارت شناسایی آمار ندهند

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: خانواده‌ها از دادن آمار به ماموران سرشماری بدون کارت شناسایی که دارای برچسب‌های هولوگرام‌دار هستند، خودداری کنند.

خانواده‌ها به ماموران بدون کارت شناسایی آمار ندهند
علی پیرفلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر با دعوت از خانواده‌ها برای همکاری با ماموران سرشماری اظهار داشت: برنامه‌ریزی جامع برای ایجاد اشتغال، تامین بهداشت و مسکن، رفاه و عدالت تحصیلی جوانان نیازمند شناخت دقیق مشخصات و ویژگی‌های دقیق جمعیت از طریق سرشماری است.
وی با اشاره به اینکه  برخی از سرشمارگران با خانوارهایی مواجه‌اند که کارت شناسایی خود را در اختیار ندارند، تاکید کرد: خانواده‌ها شماره کارت ملی و تاریخ تولد اعضای خانواده خود را در جایی یادداشت کنند تا در هنگام پاسخگویی، ماموران سرشماری را با مشکل مواجه نسازند.
این مسئول همچنین تاکید کرد: خانواده‌ها تنها به فرم لباس ماموران سرشماری اکتفا نکنند و قبل از هر پاسخگویی، کارت شناسایی این افراد را که دارای برچسب‌های هولوگرام‌دار است طلب کنند و در صورت نداشتن کارت شناسایی از دادن اطلاعات به آنان خودداری کنند.
فرماندار قائمشهر با بیان اینکه ماموران حق ورود به خانه‌های ویلایی و حریم شخصی افراد را ندارند، تاکید کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر نسبت به اطلاع‌رسانی مردم برای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 با طراحی، چاپ و نصب بنر هرچه سریع‌تر اقدام کنند. 
پیرفلک در مورد گزارش دوره‌ای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 شهرستان قائمشهر اذعان داشت: در سه روز اول سرشماری، 3 هزار و 261 خانوار توسط 244 مامور سرشماری فهرست شده‌اند.
وی تعداد خانوار سال 90 را براساس این آمار 94 هزار و 245 خانوار برآورد کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول