اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

بیداری اسلامی حاکم بر جهان ‌نشأت گرفته از ‌اندیشه‌های امام ‌(ره) است‌

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم دنیا در حال تقویت روحیه استکبار ستیزی هستند و شرایط کنونی بیداری اسلامی حاکم بر جهان امروز نشأت گرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران و اندیشه‌های امام خمینی‌(ره) است.

بیداری اسلامی حاکم بر جهان ‌نشأت گرفته از ‌اندیشه‌های امام ‌(ره) است‌
عباس سروری در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس درکرمانشاه افزود: 13 آبان یادآور سه رویداد مهم است، تبعید امام در سال 43‌، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 توسط دژخیمان رژیم پهلوی‌ و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام از جمله رویداد‌های مهم هستند.
وی با توجه بیداری اسلامی حاکم بر جهان ادامه داد: مردم دنیا در حال تقویت روحیه استکبار ستیزی هستند و شرایط کنونی بیداری اسلامی حاکم بر جهان امروز نشئت گرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران و اندیشه‌های امام خمینی‌(ره) است‌.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری ادامه داد: کرمانشاهیان حماسه تاریخی دیگری را در جهان ثبت کردند و به دشمنان نظام و جهانیان روحیه استکبارستیزی و ولایتمداری را ثابت کردند.
وی با بیان اعتراضات شرایط کنونی مردم آمریکا و اروپا اضافه کرد: ملت ایران پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در روز 13 آبان روحیه ولایت‌مداری و تبعیت از امام خمینی‌(ره) و رهبری و همچنین وحدت ناگسستنی پیمان با آرمان‌های مقدس امام راحل را به نمایش خواهند گذاشت.
سروری با اشاره به حضور مردم در روز 13 آبان‌ماه تصریح کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی روز یو م‌الله اعلام همدردی با مردم ستمدیده جهان است.
وی خاطر‌نشان کرد: راهپیمایی در شهر کرمانشاه در ساعت 10:30 صبح از چهاراه‌مدرس به سمت مسجد جامعه با حضور دانش‌آموزان‌، دانشجویان، بازاریان‌، اصناف و آحاد مردم همزمان با سراسر کشور بر‌گزار خواهد شد.
وی به بر‌گزاری راهپیمایی در روز 13 آبان‌ماه در شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و ادامه داد: حضور مردم لبیک گفتن به پیام امام‌، شهدا و همچنین کمک به تمام آزادی‌خواهان دنیا‌ست که زیر بار ستم نمی‌روند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان با با اشاره به برنامه‌های جانبی از سوی کمیته‌‌ها در سطح شهرستان‌ها استان گفت: بر‌گزاری میزگرد سیاسی در مراکز دانشگاهی ‌و انشا و مقالات دانش‌آموزان‌، دانشجویان و اصحاب فرهنگ از جمله برنامه‌های جانبی روز 13‌آبان‌ماه است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول