اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

شهرها باید برای معلولان مناسب‌سازی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه 31 هزار معلول در استان مازندران وجود دارد، گفت: شهرداران باید نسبت به مناسب سازی شهر برای تردد معلولان اهتمام بیشتری داشته باشند.

شهرها باید برای معلولان مناسب‌سازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، روح الله ردایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی نوشهر اظهار داشت: 10 درصد از جمعیت استان را معلولان تشکیل می‌دهند و جامعه‌ای که نتواند نیاز 10درصد از جمعیت خود را برطرف کند، خود معلول است.
وی با اشاره به وظایف بهزیستی در بخش‌های مختلف توانبخشی، سالمندان، کودکان بی سرپرست، مراکز ترک اعتیاد و مددکاری این سازمان را سازمانی مردمی برای کمک به روند زندگی جامعه هدف عنوان کرد.
ردایی با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد 2 میلیون و 500 هزار شغل در کشور ادامه داد: از این تعداد سازمان بهزیستی کشور متعهد شده 110 هزار فرصت شغلی را ایجاد کند که سهم استان مازندران 2 هزار و 100 شغل برای جامعه هدف بهزیستی است.
وی با اشاره به خدمات بهزیستی در ساخت مسکن افراد مددجوی این سازمان در استان بیان داشت: در سال 89 بیش از 60 هزار، در سال 90 نیز 70 هزار واحد مسکونی به افراد تحت پوشش اهدا شد و در سال 91 نیز 70 هزار واحد مسکونی دیگر ساخته می‌شود.
ردایی از دیگر وظایف این سازمان را نظارت بر واحدهای خصوصی زیر مجموعه این نهاد عنوان و تصریح کرد: تقریبا 93 درصد از وظایف سازمان بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است.
در این جلسه جواد بسطامی به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان نوشهر منصوب شد.
پیش از این روح الله ردایی مدیرکل فعلی بهزیستی مازندران رئیس بهزیستی نوشهر بود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول