اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

توجه بیشتری به جامعه معلولان در کشور شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: توجه بیشتری به جامعه معلولان در کشور شود.

توجه بیشتری به جامعه معلولان در کشور شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در ویژه برنامه روز ملی المپیک گفت: مسئولان باید توجه بیشتری به جامعه جانباز و معلول استان داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشورتی که با استاندار خواهم داشت به همه ادارات ابلاغ می‌کنیم که هیچ گونه تفاوتی بین کارکنان خود و جامعه معلول استان قائل نشوند.
ابراهیمی تصریح کرد: جامعه معلول استان همچون افراد سالم باید از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه استخر، سونا، جکوزی و دیگر امکانات ورزشی استفاده و بهره کامل ببرند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با توجه به مشکلات موجود در بین جامعه جانبازان و معلولان استان خاطرنشان کرد: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به معلولان داشته باشند، زیرا باید تا حدود زیادی مشکلات آنان کمتر شود.
این مسئول در ادامه گفت: معلولان باید خود را به مسئولان استان معرفی کنند تا بر اساس مقررات حمایت ویژه‌ای از آنان شود.
ابراهیمی تصریح کرد: بسیاری از ملی‌پوشان زن و مرد مازندارنی در رقابت‌های المپیک، جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال‌های مختلف خوش رنگ برای کشور و استان خود شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این مراسم گفت: جانبازان و معلولان از افتخارت کشور محسوب می‌شوند که با شجاعت و رشادت خود بخشی از عضو بدن خود را از دست دادند.
حمیدرضا صمیمی تصریح کرد: در حد توان و امکانات خود از جانبازان و معلولان استان حمایت خواهیم کرد و در این راه نیز از مسئولان استان می‌خواهیم که حمایت بیشتری داشته باشند.
صمیمی یادآور شد: در حال حاضر بیشتر نخبه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی کشور و استان را جانبازان و معلولان تشکیل می‌دهند و با اتکا به خداوند سبحان به درجه عالی هم دست یافتند.
وی گفت: در زمینه ورزشی هم در مازندران ملی‌پوشان و قهرمانان زیادی وجود دارند که با حضور در مسابقات برون مرزی و کسب مدال با ارزش پرچم مقدس کشورمان را در کشورهای بیگانه به اهتزاز می‌آورند.
به گزارش فارس، مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک که با حضور جانبازان و معلولان استان در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد با حضور مسئولان استانی به پنج قهرمان زن و مرد ورزش استان که موفق به مدال پارالمپیک و جهانی جانباز و معلول شدند با اهدای جوایز تقدیر شد.
در این مراسم از عالیه محمودی و سید اعظم‌السادات رضایی از قهرمان تیراندازی جهان، سعید ابراهیمی و مجید لشکری از قهرمانان والیبال پارالمپیک جهان و مریم گیلانی قهرمان پینگ پنگ جهان با اهدای مدال و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول