اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

13 آبان یادآور تعهد به آرمان‌های امام است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: 13 آبان یادآور توجه مردم به آرمان‌های امام خمینی (ره) است و چشم مردم جهان به مردم ایران اسلامی است.

13 آبان یادآور تعهد به آرمان‌های امام است
سعید خلجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان امسال مصادف با رویدادهای بزرگ در سطح جهان است که این امر لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان را بیش از گذشته نشان می‌دهد.
وی بیداری اسلامی در مناطق مختلف منطقه و جهان را عامل مهمی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی و بیان حقایق انقلاب عنوان کرد و گفت: عدم حضور حکام مستبدی همچون حسنی مبارک، قذافی و بن‌علی بر لزوم تاکید بر این راه می‌افزاید.
معاون فرماندار خدابنده تصریح کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و مردم باید در این روز با شعار مبارزه با استکبار جهانی سر دهند.
وی یادآور شد: 13 آبان یادآور توجه مردم به آرمان‌های امام خمینی (ره) است و چشم مردم جهان به مردم ایران اسلامی است که حضور گسترده در راهنمایی 13 آبان می‌تواند این امر را به خوبی بیان کند.
خلجی ریشه اصلی بیداری‌های منطقه را توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شعار مردم ایران در برخورد با نظام استکباری اکنون به شعار مردم منطقه تبدیل شده و از حرکت انقلابی مردم ایران سرچشمه می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: رژیم پهلوی جلوی فعالیت‌های امام راحل را می‌گرفت تا در راستای جلوگیری از ادامه روند انقلاب موفقیت‌هایی را کسب کند.
معاون فرماندار خدابنده تبعید امام راحل را زمینه و بستر پیروزی نهایی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با تبعید امام مردم ارتباط خود را با امام از دست نداده و فرامین امام را به خوبی فرا گرفته و به کار بستند. وی تاکید کرد: پس شایسته است چنین روزی را که در آن رخدادهای میمونی به وقوع پیوسته را با شایستگی ارج نهاده و برای بزرگداشت این روز برنامه‌هایی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شود.
خلجی بیان کرد: تبیین نقش ایثار و تجلیل از مقام شهدای دانشجو و دانش‌آموز از اهداف اصلی برنامه‌ها در 13 آبان است.
وی ادامه داد: روز 13 آبان با چند مناسبت متفاوت همزمان است و باید برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که تمام این مناسبت‌ها را پوشش دهد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول