اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

برنامه‌های 13 آبان در خراسان شمالی اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان استان را اعلام کرد.

برنامه‌های 13 آبان در خراسان شمالی اعلام شد
حسین ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مملو از روزهای سرنوشت ساز و غرور آفرین است که هر یک یادآور ارزش‌های بسیار متعالی و کم نظیر انسانی و اسلامی است که یکی از مهم‌ترین این ایام، یوم‌الله 13 آبان است.
وی افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری مراسم 13 آبان، تکریم و تعظیم این روز به عنوان یوم الله و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رویدادهای این روز است.
ثابت‌قدم بصیرت افزایی و توسعه فرهنگ استکبار ستیزی و افشای چهره شیطان بزرگ آمریکا، تبیین خط مشی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار جهانی، تبیین نقش دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه در پیروزی و استمرار انقلاب، افزایش مشارکت و همبستگی ملی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ایجاد شور و نشاط انقلابی در نسل جوان را از دیگر اهداف برگزاری مراسم 13 آبان برشمرد.
وی ادامه داد: در راستای تحقق این اهداف برنامه‌های متعددی به ویژه در حوزه‌های دانشجویی و دانش آموزی پیش‌بینی شده است.
رئیس ستاد یوم‌الله 13 آبان خراسان شمالی گفت: به صدا درآوردن زنگ مرگ بر آمریکا در مدارس، اجرای سرود حماسی مرگ بر آمریکا، برپایی نمایشگاه فرهنگی عکس و کاریکاتور، آذین بندی و تزئین مدارس و مراکز دانشجویی، قرائت بیانیه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب، آتش زدن آدمک سران رژیم صهیونیستی و آمریکا از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت یوم الله 13 آبان در این استان در نظر گرفته شده است.
وی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجو، برگزاری مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری میزگردهای تخصصی برای دانش‌آموزان و دانشجویان، انتشار ویژه نامه، گل باران مزار شهدای دانش‌آموز، دانشجو و طلبه، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها به عنوان دیگر برنامه‌های خراسان شمالی در یوم الله 13 آبان عنوان کرد.
ثابت‌قدم اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه گرامیداشت یوم الله 13 آبان برگزاری راه‌پیمایی پرشکوه ضد استکباری مردم خراسان شمالی و به ویژه دانش آموزان است که روز 13 آبان پس از اقامه نماز پرصلابت عبادی و سیاسی جمعه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در شرایطی که موج بیداری اسلامی تمام جهان را گرفته و خواب راحت را از مستکبران سلب کرده است، خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم 13 آبان امسال جدی‌تر خواهد بود و تمام مردم و مسئولان خراسان شمالی با حضوری پرشور بار دیگر انزجار خود از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول