اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جهرم:

13 آبان نقطه عطف انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار جهرم گفت: کار بزرگ دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این روز را به نقطه عطف انقلاب تبدیل کرده است.

13 آبان نقطه عطف انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد علی پور بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اظهار داشت: کار بزرگ این عزیزان و اهمیت این روز (13 آبان) که به انقلاب دوم نیز نامگذاری شده خود نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: آمریکا در طول تاریخ استعماری خود همیشه از روحیه شهادت‌طلبی مردم ایران در هراس بوده است.
معاون فرماندار جهرم با تقدیر از حماسه و رشادت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: باید این روز را به طور شایسته گرامی داشت تا جهان بداند هنوز ایرانی در خط ولایت است و با دشمن می‌جنگد.
وی با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال که مصادف با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) است با شکوه خاصی با حضور دانش آموزان و اقشار مردم برگزار شود چرا که 13 آبان روز مبارزه با استکبار و استبداد است.
علی پور با بیان برنامه‌های روز 13 آبان تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری نشست‌های گفتمان‌های دینی و سیاسی، تقدیر از دانش‌آموزان فعال فرهنگی و علمی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان از مهم‌ترین برنامه‌های 13 آبان ماه سال جاری است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول