اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

آماده برگزاری مراسم 13 آبان هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر گفت: همه برنامه‌ها و اقدامات لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌ا‌لله 13 آبان انجام شده و این شهرستان آماده برگزاری مراسم است.

آماده برگزاری مراسم 13 آبان هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 13 آبان در شهرستان ملایر اظهار داشت: روز 13 آبان برای همیشه در تاریخ جاودان شده و دلیل آن نیز سه واقعه مهمی است که در این روز به وقوع پیوسته است.
وی با اشاره به اینکه در تداوم انقلاب نیازمند حرکت همه جانبه هستیم، افزود: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام پذیرد که این مراسم باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار شود.
فرماندار شهرستان ملایر ضمن تأکید بر حضور اقشار مختلف مردم در این روز بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید همکاری لازم در این زمینه را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه امسال حضور دانشجویان باید پر بارتر از سال‌های قبل باشد، تصریح کرد: دانشگاه‌ها نیز همگام با آموزش و پرورش نقش مهمی در این راستا دارند.
خیریانپور در از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در این روز در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تعمیق ورزش همگانی و برنامه‌ریزی برای سلامت افراد خانواده از جمله اهداف برگزاری این همایش است که سبب افزایش نشاط عمومی در جامعه می‌شود.
این همایش روز جمعه 13 آبان رأس ساعت 6:30 صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان کوثر است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول