اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور جونان استان اصفهان:

نکات کلیدی ازدواج در دبیرستان‌های اصفهان فرهنگ‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور جونان استان اصفهان گفت: نکات کلیدی ازدواج در دبیرستان‌های اصفهان فرهنگ‌سازی می‌شود و از هفتم آبان ماه جاری 40هزار کتاب با عنوان قند و عسل پیرامون ازدواج در دبیرستان‌های دخترانه موجود در سطح استان توزیع شده است.

نکات کلیدی ازدواج در دبیرستان‌های اصفهان فرهنگ‌سازی می‌شود
حجت‌الاسلام مهدی امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش سن ازدواج در ایران اظهار داشت: در حال حاضر میانگین سن ازدواج میان قشر جوان جامعه به میزان بسیاری افزایش یافته است و جوانان به ازدواج‌های دیر‌هنگام گرایش پیدا کرده‌اند.
وی به ضرورت ترویج ازدواج‌های به هنگام در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات و آسیب‌های موجود در سطح شهر‌ها به دلیل افزایش سن ازدواج بوده و جوانان باید با آثار و نتایج ناشی از ازدواج‌های به هنگام آشنا شوند.
مدیرکل امور جوانان استان اصفهان با اشاره به رویکرد‌های مسئولان در راستای ساماندهی این وضعیت تصریح کرد: برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان قند و عسل در دبیرستان‌های دخترانه استان از مهم‌ترین راهکار‌های آشنایی این قشر از جامعه با نکات کلیدی ازدواج است.
وی به زمان برگزاری این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقه در 25 آبان ماه جاری برگزار می‌شود و 370 سفر زیارتی مشهد مقدس هدیه 370 شهید 25 آبان ماه به عنوان روز حماسه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می‌شود.
امینی با اشاره به اهمیت این موضوع در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: مسئولان باید ازدواج‌های آسان، پایدار، آگاهانه و به هنگام را میان جوانان و به ویژه دختران اطلاع‌رسانی کنند و تحقق این موضوع در راستای کاهش انحرافات موجود در جامعه نقش موثری دارد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر نکات کلیدی ازدواج در دبیرستان‌های اصفهان فرهنگ‌سازی می‌شود و دختران دبیرستانی باید با آگاهی کامل مسیر زندگی خود را رقم بزنند.
مدیرکل امور جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه دیدگاه‌های جوانان باید به سوی ازدواج‌های آسان تغییر یابد، بیان داشت: در حال حاضر افزایش هزینه‌های زندگی و گرایش این قشر از جامعه به تجملات سبب فاصله گرفتن آنها از ازدواج و افزایش سن ازدواج در جامعه شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول