اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر امور مذهبی:

پاداش میانجیگری ازدواج شفاعت اخروی است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس و تحلیلگر امور مذهبی گفت: پاداش میانجیگری ازدواج، شفاعت اخروی است و خانواده‏ها باید به این امر بیشتر توجه داشته باشند.

پاداش میانجیگری ازدواج شفاعت اخروی است
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، طاهره باقری عصر امروز در جشنی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور بسیجیان در پایگاه سیدالشهدا بیارجمند برگزار شد، اظهار داشت: بهترین شفاعت آن است که بین دو نفر برای امر ازدواج میانجی‌گری صورت پذیرد.
باقری گفت: در قیامت سه طایفه در سایه‌ عرش الهی هستند که یکی از آن سه طایفه کسی است که زمینه ازدواج برادر مومن را فراهم کند.
وی افزود: هر گامی که انسان در این راه بردارد و هر کلمه‌ای که بگوید ثواب یکسان داشته و عبادت است.
مربی حلقه صالحین پایگاه حضرت مریم (س) میامی بیان داشت: اعتماد به همسر خود، مسئولیت‌پذیری و یافتن بهترین راه‌حل در شرایط سخت، ازجمله راه‌‌های بهتر زیستن زوجین در کنار یکدیگر است.   
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، همچنین کلاس آموزش دفاع شخصی توسط پایگاه خاتم‏الانبیا حوزه خاتم برگزار می‌شود.
در این کلاس آموزشی که با حضور بیش از 70 نفر از شرکت‏کنندگان در حلقه‌های صالحین پایگاه خاتم در محل کانون بسیج جوانان برگزار می‏شود، محمدرضا رضایی از اساتید رشته تکواندو به آموزش فنون دفاع شخصی می‏‏پردازند.
محمدرضا کی‏قبادی، جانشین فرمانده پایگاه خاتم‏الانبیا شاهرود هدف از برگزاری این کلاس آموزشی را تقویت جسم و روح شرکت‏کنندگان در حلقه‌های صالحین عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه حلقه‏های صالحین محل انجام برنامه‏های مختلف فرهنگی سیاسی بصیرتی است، در کنار این برنامه‏ها جهت تقویت قوا و تجدید روحیه شرکت‏کنندگان کلاس‏های مختلف ورزشی و هنری برگزار می‏شود و برگزاری کلاس آموزش دفاع شخصی از این برنامه‌هاست که با استقبال خوب اعضای حلقه‏های صالحین پایگاه هر هفته در محل سالن ورزشی کانون بسیج جوانان برگزار می‌شود. 
پایگاه خاتم‏الانبی،ا شش حلقه فعال دارد که بیش از 120 نفر عضو این حلقه‏ها هستند و از برنامه‏های مختلف این حلقه‌ها برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول