اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

13 آبان فرصتی برای اثبات وفاق ملی است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: یوم‌الله 13 آبان فرصت مناسبی برای اثبات اتحاد و وفاق ملی است.

13 آبان فرصتی برای اثبات وفاق ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان مقطعی حساس در تاریخ انقلاب اسلامی است که از جهات مختلف می‌توان به آن پرداخت.
وی بیان کرد: تمام فعالیت‌های گرامیداشت این روز بزرگ با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نظر گرفته شده است.
صدفی افزود: یکی از رویکردهای مهم 13 آبان تبیین وقایع این روز است، زیرا تاریخ انقلاب و کشور محسوب می‌شود و بازگویی دقیق آن در شناخت هر چه بیشتر جوان‌ها از دوست و دشمن مؤثر است.
وی تصریح کرد: در یوم‌الله 13 آبان به عین عنایت خداوند را به ملت ایران می‌توان دید و از این فرصت برای اتحاد و وفاق ملی می‌توان استفاده برد.
صدفی افزود: این روز نقطه مشترکی است که همه آحاد جامعه از آن استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در قالب فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، آموزشی، مراسم، ورزشی، نمایشگاهی و رسانه‌ای در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی سال جاری به دلیل حضور اقشار مختلف مردم نسبت به سال‌های قبل متفاوت است.
صدفی با بیان اینکه سال‌های گذشته تنها دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان حضور داشتند، گفت: 13 آبان ماه جاری مصادف با تعطیلی جمعه است، اقشار مختلف مردم می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.
وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه بزرگ عکس در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان همزمان با اقامه نماز جمعه و مرکز اسناد انقلاب اسلامی و چاپ جزوه‌هایی از جنایات استکبار جهانی ویژه روز 13 آبان تدارک دیده شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: همچنین برپایی نمایشگاه عکس سیار در مدارس و دانشگاه‌ها، برپایی یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس سطح استان، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ، تهیه کتابچه‌ای به منظور تبیین روز 13 آبان و ... از جمله برنامه‌های ویژه این ایام است.
صدفی مسیر راهپیمایی 13 آبان ماه در شهر کرمان را از چهارراه طالقانی تا مصلای امام علی (ع) اعلام و عنوان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان به صورت گروهی به سمت مسیر راهپیمایی حرکت می‌کنند و پیش‌بینی‌های لازم برای نظم بخشی به این مراسم از سوی دانش‌آموزان دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ایستگاهی را به منظور تنظیف شهر و حفظ حرمت دست‌نوشته‌ها، تصاویر و ... در نظر گرفته‌ایم تا شهروندان بعد از حضور در مراسم پوسترها، شعارها، تبلیغات، تصاویر و ... را تحویل دهند.
صدفی یوم‌الله 13 آبان را دارای پیامدها و تأثیرات عمیقی عنوان کرد و گفت: حفظ استقلال کشور، تقابل همیشگی ملت در برابر باطل، سوایی خط و مشی‌های امریکا، اثبات توانایی ملت به ویژه جوان‌ها در پیشبرد اهداف نظام، تقویت حاکمیت خط اسلام و امام (ره) و تشویق ملت‌ها به استکبارستیزی از جمله این موارد است.
وی گفت: بیداری اسلامی و جهش‌های عمیقی که امروز در دنیا شاهد آن هستیم، همه نتیجه آگاهی و مقاومت ملت ایران به تأسی از امام خمینی (ره) است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول