اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دهگلان:

خانواده‌های شهدا اسوه بصیرت و عمل به وظیفه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان از خانواده‌های شهدا به عنوان اسوه بصیرت، شناخت و عمل به وظیفه نام برد.

خانواده‌های شهدا اسوه بصیرت و عمل به وظیفه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی صبح امروز در دیدار با خانواده معظم شهید حسن باباخانی درشهر بلبان‌آباد، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا جزو بصیرترین اقشار جامعه هستند که از جایگاه ویژه‌‌ای برخودار هستند.
وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند، از این‌رو باید برای ارتقا و پیشرفت همه جانبه یادگاران این عزیزان تلاش کنیم.
فرماندار شهرستان دهگلان خدمت به خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان دانست و بر بازگویی رشادت‌های این عزیزان در دوران جنگ برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از اصول مهمی است که این مهم در استان‌ نهادینه شده و اشاعه این فرهنگ نیز بیش از پیش نیازمند عزم جدی مسئولان است.
رضایی در ادامه از شهدا به عنوان مظهر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و بیان کرد: خانواده‌های شهدا اسوه بصیرت، شناخت و عمل به وظیفه هستند و در چنین خانواده‌هایی شهدا تربیت شده و مرد میدان‌های عمل شدند.
وی تاکید کرد: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی و شرعی است و خواستار تلاش مضاعف برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار جامعه شد.
فرماندار شهرستان دهگلان در پایان خون شهدا را به منزله بهایی سنگینی برای بیمه کردن آزادی و استقلال کشور عنوان کرد و افزود: امروز به برکت رشادت‌های شهدا، انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول