اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری:

بصیرت جامعه را از آسیب‌ مصون می‏دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: آگاهی به زمان و بصیرت فردی و اجتماعی جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و سیاسی مصون می‎دارد.

بصیرت جامعه را از آسیب‌ مصون می‏دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایت‎مدار شهرکرد با تسلیت شهادت امام جوادالائمه(ع)، اظهار داشت: سیره زندگی ائمه معصومین(ع) بهترین معیار و ملاک تعاملات اجتماعی است، چراکه اهل بیت نبی مکرم اسلام(ص) بر اساس شرع مقدس اسلام و سنت حسنه حضرت محمد(ص) زیسته‌اند و روایات آنها حجت شرعی برای ما مسلمانان است.
وی با اشاره به حدیثی از حضرت امام محمدجواد(ع)، گفت: افزونی نعمت از طرف خدا بریده نمی‌شود، مگر اینکه شکرگذاری از سوی بندگان بریده شود.
پورخاقان با بیان اینکه حضرت امام محمد تقی جواد الائمه(ع) اسوه علم و بخشش هستند، گفت: رمز رستگاری در دنیا و آخرت تبعیت از شرع مقدس و تمسک به قرآن کریم و اهل بیت(ع) به عنوان ثقلین است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با تبیین لزوم آگاهی به زمان و بصیرت فردی و اجتماعی به روایتی از امام محمدتقی(ع)‌ اشاره کرد و گفت: هر کس موقعيّت شناس نباشد جریانات، او را مى‌ربایند و هلاک خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و امتیازات امام جوادالائمه(ع)، گفت: امام جوادالائمه(ع) مظهر جود، بخشش و دانش و پاسخگویی به شبهات و سؤالات و نیازهای علمی و دینی جامعه اسلامی در زمان خود تاکنون بود و ما امروز بر سفره علمی این امام نشسته و از فضائل و علوم و معارفی که به ارمغان گذاشتند، استفاده می‌کنیم.
پورخاقان با اشاره به رسیدن به مقام امامت و شهادت در سن خردسالی و جوانی گفت: امام جواد(ع) مطالب و نکات و روایات بسیار جامع، متقن و عمیقی از خود برای ما به ارمغان گذاشتند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این امام همام از روشن‌ترین کرامات و معجزات امامت و ولایت است که در سن هفت سالگی به امامت رسیده و بر تمام معارف تسلط کافی داشتند.
وی ادامه داد: امام جواد(ع) علاوه براینکه به عنوان امام، الگو و سمبل برای ما شیعیان هستند به نظر می‌رسد الگوی تمام عیار برای علما و فضلا هستند که مناظرات علمی را راه انداخته، جدی گرفته و از سؤالات و اشکالات نهراسند.
همزمان با ایام شهادت نهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام جواد(ع) به همت هیئت محبان المهدی(عج) رزمندگان اسلام استان و پایگاه مقاومت شهدای مسجد جامع شهرکرد  مراسم دعای پرفیض کمیل و زیارت آل یاسین امشب و فردا شب در مسجد جامع شهرکرد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول