اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

بصیرت حماسه‌سازان ۱۳ آبان را چراغ راه قرار دهیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: باید اطلاعات کافی از حماسه ۱۳ آبان داشته باشیم و بصیرت دانش‌آموزان و دانشجویان آن روزگار را چراغ راه خود در کور راه قرار دهیم.

بصیرت حماسه‌سازان ۱۳ آبان را چراغ راه قرار دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه اجرایی هفته بسیج دانش‌آموزی سپاه این شهرستان اظهار داشت: سیزده آبان یادآور حادثه بسیار ژرف و عمیقی است و همه اقشار باید به آن اطلاع داشته باشند. 
وی افزود: این روز یادآور حضور گسترده مردم و مبارزه با استکبار جهانی، تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و حضور دانش‌آموزان با بصیرت در صحنه است.
فرمانده سپاه دشتی با گرامیداشت یاد و خاطره 36 شهید دانش‌آموز یادآور شد: این شهرستان افتخار می‌کند که 36 دانش‌آموز شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. 
وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله سیزده آبان همزمان با سراسر کشور در شهر خورموج پس از اجتماع دانش‌آموزان در میدان شهید مهدوی تا مصلای بزرگ امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.
کاظمی تصریح کرد: باید از این دفاع تاریخی اطلاع کافی داشته باشیم زیرا بصیرت این عزیزان چراغ راه ما در کوره راه است.
رئیس ستاد بسیج دانش‌آموزی سپاه دشتی نیز در این جلسه گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی 17 برنامه توسط ستاد در شهر خورموج برگزار می‌شود.
علی شیخیانی، حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای شهر خورموج، دیدار با امام جمعه، نشست‌های روشنگری با موضوع بیداری اسلامی، اجرای صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات قرآن و عترت، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده، دیدار گروه‌های دانش‌آموزی با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، مسابقات نشریه دیواری با موضوع جهاد اقتصادی و برگزاری مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوهای طرح هجرت سه را از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.
شیخیانی اضافه کرد: راه‌اندازی و ساماندهی انجمن‌های علمی در پایگاه علمی، برپایی یادواره شهید مصطفی انجم‌افروز و 35 شهید دانش‌آموز، مراسم غبار روبی و میثاق با شهدای دانش‌آموز، مسابقه دو رهروان شهدای دانش‌آموز به ویژه پویندگان بسیجی، کوهپیمایی پویندگان و پیشگامان بسیجی، حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری مسابقات نقاشی موضوع آمریکا شیطان بزرگ دشمن کودکان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
معاون فرماندار دشتی نیز ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به روز جوان اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه بزرگ این کشور هستند که از توان، فکر و استعداد فراوان برخوردارند و به‌کارگیری و مشارکت جوانان در کارهای سخت جامعه اسلامی از شاخصه‌های اساسی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است.
علی زارعی با اشاره به اینکه سیزده آبان یکی از روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب ما است، افزود: مسئولان باید تدابیری بیندیشند تا جوانان و نوجوانان با اهداف عالیه اسلام و نظام آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در ارتباط با مسائل مربوط به جوانان و نوجوانان می‌فرمایند:"به هر شکل ممکن مسائل و ارتقای علمی و هنری جوانان را فراهم کنید و آنان را تا مرز رسیدن به بهترین ارزش‌ها و نو آوری‌ها همراهی کنید".
زارعی یادآورشد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوان‌ها عناصر فعال امروز و مسئولان فردای انقلابند.
وی تصریح کرد: جوانان ما در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس درس‌های بزرگی به همه آموختند و به ابرقدرت‌های شرق و غرب و همه دشمنان چنان درسی دادند که تا ابد فکر تجاوز به آب و خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول