اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دشتستان به هیچ وجه تفکیک نخواهد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: دشتستان به هیچ وجه تفکیک نخواهد شد.

دشتستان به هیچ وجه تفکیک نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان و معتمدین محلی شهر آبپخش اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن از برنامه‌های مهمی است که سرنوشت 5 سال آینده شهرستان را رقم خواهد زد و از مردم می‌خواهیم در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: در شهرستان دشتستان تمامی امکانات و نیازهای اجرای هرچه دقیق‌تر هفتمین دور از سرشماری عمومی نفوس و مسکن مهیا شده‌ و تا کنون به‌ جز در بخش آبپخش شاهد هیچ مشکلی در روند اجرای این طرح نبوده‌ایم.
خسروی در ارتباط با مشکل بخش آبپخش در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن عنوان داشت: دهستان آبپخش در سال 88 با مصوبه هیئت دولت به مرکز بخش ارتقاء یافت ولی تا کنون این مسئله از دفتر سیاسی استانداری به معاونت برنامه‌ریزی ابلاغ نشده‌ که این مسئله را به دنبال داشته‌است.
این مسئول ادامه داد: در روزهای اخیر مکاتبات متعددی با استاندار محترم بوشهر و معاونین ایشان صورت‌گرفته و تمام تلاش خود را برای حصول نتیجه و حل این مشکل در روزهای آینده بکار می‌گیریم.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: داده‌های آماری بخش آبپخش بعد از جمع‌آوری مستقیما به‌نام بخش آبپخش آنالیز خواهد شد و از مردم شریف این بخش می‌خواهیم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کرده و با مامورین همکاری لازم را داشته باشند.
خسروی با بیان اینکه در شش روز ابتدایی این طرح شاهد جمع‌آوری اطلاعات 11 هزار و 106 خانوار دشتستانی بوده‌ایم، اذعان داشت: دشتستان بیش از یک‌سوم جمعیت استان را شامل می‌شود و با تلاش بی‌وقفه مامورین اجرای این طرح در روزهای ابتدایی اجرای این طرح شاهد جمع‌آوری اطلاعات 22.6 درصد از مردم شریف شهرستان دشتستان بوده‌ایم.
خسروی با تاکید بر اینکه دشتستان به هیچ وجه تفکیک نخواهد شد متذکر شد: تا زمانی که در شهرستان دشتستان هستم هیچ‌یک از بخش‌های این شهرستان به مرکز شهرستان ارتقاء نخواهند یافت و دشتستان بزرگ همچنان باقی می‌ماند.
وی در ارتباط با اهمیت اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن عنوان داشت: مشارکت مردم در سرشماری در سطح شهرستان مبنای برنامه‌ریزی‌های آتی شهرستان دشتستان است.
فرماندار دشتستان گفت: پیگیری‌های لازم و جدی در اجرای سرشماری در بخش آبپخش صورت می‌گیرد تا روند اجرای سرشماری در این بخش با سرعت بیشتری صورت گیرد و حقوق مردم شریف این بخش نیز به طور کامل پیش‌بینی شود.
خسروی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده به دلیل تسلط مامورین مربوطه‌ اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن با سرعت بیشتری در شهرستان صورت پذیرد.‌
انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول