اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی‌ام آذر ماه؛

دومین روز پاکسازی عمومی در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: دومین روز پاکسازی عمومی در خوزستان ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

دومین روز پاکسازی عمومی در خوزستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سیدجعفر حجازی بعد از ظهر امروز در هفتمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی استان و آیین تجلیل از فعالان روز پاکسازی عمومی در استان با اشاره به مصوبه این شورا در مورد تعیین چهار روز برای پاکسازی عمومی در خوزستان، اظهار کرد: ۳۰ شهریور به عنوان نخستین روز پاکسازی عمومی به صورت نمادین برگزار شد و ۳۰ آذر ماه نیز به عنوان دومین روز تعیین و برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این روزهای نمادین ارتقای بهداشت محیط را در پی دارد، اظهار امیدواری کرد: در این روز، کار ارزشمند گذشته تکرار شود و خوزستانی‌ها نشان دهند با بالا بردن شور، نشاط و همبستگی می‌توان هر حرکتی را به سرانجام رساند.
رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان همچنین ارزیابی شهرستان‌ها را توسط تیم‌های این شورا در ۲۰ شاخص یادآور شد و گفت: در سال جاری شهرستان‌های باغملک، هندیجان و هفتکل کمترین امتیاز‌ها را در این ارزیابی‌ها کسب کردند.
وی شوش، هویزه، اندیکا، اندیمشک، اهواز و شوش‌تر را نیز دریافت‌کننده بیشترین امتیازات در ارزیابی‌های شورای سلامت و امنیت غذایی استان عنوان کرد.
حجازی همچنین بیشترین مشکلات شهرستان‌ها را بر اساس ارزیابی‌ها، زمین‌های‌‌ رها شده، فروشندگان غیرمجاز و دوره‌گرد‌ها، صنایع مزاحم، جوی‌های روباز، فروش دام، عدم اتلاف سگ‌های ولگرد و کشتارگاه‌های نامناسب اعلام و عنوان کرد: کیفیت آب شرب (از نظر میکروبی) در تمام شهرستان‌ها مطلوب گزارش شده است.
وی افزود: کشتارگاه طیور، عرضه مواد غذایی بسته‌بندی، پایانه‌های مسافربری و احشام سرگردان کمترین مشکلات در سطح شهرستان‌ها گزارش شده است.
در این مراسم از فعالان نخستین روز پاکسازی عمومی استان (۳۰ شهریور ماه) تقدیر شد.
گروه‌هایی متشکل از امور اجتماعی استانداری خوزستان، امور شهری استانداری، بازرسی استانداری، امور روستایی استانداری، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بازرگانی خوزستان ارزیابی شهر‌ها و روستاهای استان را بر عهده داشتند.
در این مراسم تعدادی از شهروندان و کسبه فعالان در اهواز و شهرستان‌ها، تعدادی از هیئت‌های امنای مساجد و مدیران مدارس تجلیل شدند.
همچنین از شهرداری‌های استان کتانباف شهردار اهواز، پارسازاده شهردار شوش‌تر، رکابی شهردار حر، ارادی شهردار رامهرمز، دوایی فر شهردار دزفول، بنی نعیم شهردار شادگان، یاوری شهردار گتوند و کریمی شهردار اندیکا؛ از میان فرمانداران استان فدعمی فرماندار اهواز، لامی‌زاده فرماندار امیدیه، حیاتی فرماندار ماهشهر، فرج‌اللهی فرماندار هندیجان، پشت یافته فرماندار هویزه؛ از میان شبکه‌های بهداشت فقهی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز، عفراوی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز، فرج‌زاده مدیر شبکه بهداشت هندیجان و مدیرشبکه بهداشت هویزه مورد تقدیر قرار گرفتند.
در مراسم تقدیر از فعالان پاکسازی عمومی خوزستان نامی از رسانه‌های فعال در حوزه سلامت و روز پاکسازی عمومی به میان نیامد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول