اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

فعالیت 150 بازرس ویژه بهداشتی در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر تعزیرات حکومتی معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 150 بازرس ویژه بهداشتی در سطح استان بر واحدهای صنفی، تجاری، تولیدی و مطب‌ها نظارت می‌کنند.

فعالیت 150 بازرس ویژه بهداشتی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یوسف مقدسی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه مصوبات قانونی دبیر تعزیرات حکومتی در معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ستاد تعزیرات حکومتی در معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با سه معاونت درمان و امور تشخیص، معاون غذا و دارو و معاونت بهداشتی امور بهداشتی بر عملکرد واحدهای مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی مازندران رسیدگی می‌کند.
وی تصریح کرد: 150 بازرس ویژه این ستاد در شهرستان بر عملکرد اجرایی دستگاه‌ها نظارت می‌کنند و پرونده‌هایی که مرتبط با این ستاد است پس از بررسی‌های کارشناسی به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال می‌شود.
دبیر تعزیرات حکومتی در معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه تمام دغدغه‌های بهداشتی در اعلام نظر کارشناسی توسط این دبیرخانه بررسی می‌شود، بیان داشت: تعزیرات حکومتی مازندران در صدور رای مستقل است ولی دغدغه‌‌های کارشناسان تعزیرات بهداشتی رعایت می‌شود.
مقدسی تعداد پرونده‌هایی که در دبیرخانه تعزیرات حکومتی در معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام نظر می‌کنند و به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شد را 707 مورد عنوان کرد.
وی بیان داشت: تعزیرات حکومتی مازندران در اعلام رای برای این پرونده‌ها به طور مستقل عمل می‌کند.
این مسئول ادامه داد: بازرسان به صورت دوره‌ای و بدون اطلاع قبلی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازدید می‌کنند و برخی از پرونده به علت ارتباط به کمیسیون ماده 13 به طور مستقل در مرکز بهداشت رای‌گیری می‌شود.
این مسئول بهداشتی درمانی خواستار مشارکت همه جانبه مردم در کمک به ساماندهی مشکلات بهداشتی درمانی در استان شد و بیان داشت: مردم مازندران مشکلات بهداشتی درمانی خود را با شماره 1800 دانشگاه علوم پزشکی مازندران در میان بگذارند.
وی در مورد مراجعه‌‌هایی که به این دبیرخانه می‌شود و مربوط به حوزه کار دبیرخانه تعزیرات حکومتی در معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نباشد، خاطرنشان کرد: تمام مراجعه‌کنندگان به این ستاد در صورت ارائه مشکلات بهداشتی درمانی به مراکز مرتبط ارجاع داده می‌شوند.
مقدسی در مورد رسیدگی به پرونده‌های زیرمیزی تاکید کرد: اضافه دریافتی‌ها پزشکی به صورت ویژه و بدون نوبت رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول