اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور عنوان کرد:

ارتقای بهداشت عمومی با پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور بر لزوم پرهیز از انجام برنامه‌های غیر کارشناسی تاکید کرد و گفت: مسئولان در موضوع بهداشت عمومی نباید سلیقه‌ای عمل کنند.

ارتقای بهداشت عمومی با پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید‌محمد آقا‌میری ‌در مراسم تجلیل از دامپزشکان نمونه کشور و تولیدکنندگان برتر تولیدات دامی که در قم برگزار شده بود، از تصویب دو قانون در مجلس شورای اسلامی، برای ارتقا و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و دامپروری کشور خبر داد و اظهار کرد: براساس این قوانین بدون مجوز رسمی از سازمان نظام دامپزشکی، اجازه فعالیت برای هیچ تولیدکننده صادر نمی‌شود.
وی اجرای این قانون را در راستای نظارت بر روند دامپروری دانست و افزود: با استفاده از این قوانین می‌توانیم مراقب باشیم تا سرمایه‌گذار در محیط‌های کانون آلودگی سرمایه‌گذاری نکرده و سلامت جامعه را به خطر نیندازد.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با اشاره به اراده نظام دامپزشکی در برابر اجرای این قانون، بیان کرد: سازمان نظام دامپزشکی کشور در تمام استان‌ها برای اجرای این قوانین با اقتدار ایستادگی خواهد کرد و اجازه سوء استفاده افراد از سلامت جامعه را نخواهد داد.
وی در ادامه با انتقاد از اعمال سلیقه‌ای برخی مدیران و مسئولان کشور در برنامه‌های سازمان، افزود: ارتقای بهداشت عمومی، امنیت بهداشتی و سلامت جامعه با پرهیز از اعمال سلیقه در برنامه‌ها به دست خواهد آمد.
آقا‌میری بی‌توجهی به بهداشت و دامپزشکی را مخاطره‌ای برای همه‌ مردم دانست و گفت: بدون همکاری نهادها و سازمان‌ها، بهداشت عمومی تحقق نمی‌یابد و بی‌توجهی به این موضوع به خطر انداختن جان مردم است.
وی با اشاره به سال جهاد اقتصادی، فعالیت سازمان نظام‌ پزشکی کشور را در راستای اصل 44 قانون اساسی دانست و اظهار کرد: دو سازمان مردم نهاد در سازمان جهاد کشاورزی به عنوان بازوان توانمند بخش خصوصی فعالیت دارند که یکی از آنها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و دیگری سازمان نظام دامپزشکی است.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور اجرای سیاست‌های پولی و مالی که توسط بانک مرکزی و دولت تامین می‌شوند را در قدم اول در رشد تولیدکنندگان و در قدم دوم در بهداشت عمومی جامعه تاثیرگذار دانست و افزود: دولت برای اجرای سیاست‌های مالی و پولی بار زیادی را متحمل می‌شود اما نتیجه‌ کار سلامتی و پویایی افراد جامعه است که در برابر هزینه‌ای که می‌شود، دستاوردی گران‌بها است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول