اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس مرکز بهداشت استان همدان خبر داد:

افتتاح آزمایشگاه مجهز مرکز بهداشت همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: به مناسبت عید غدیر، آزمایشگاه مجهز مرکز بهداشت همدان افتتاح می‌شود.

افتتاح آزمایشگاه مجهز مرکز بهداشت همدان
محمدمهدی مجذوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان همدان که یکی از بهترین آزمایشگاه‌های مجموعه حوزه بهداشت استان است، افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمایشگاه مرکز بهداشت به طور کامل مجهز خواهد شد، تصریح کرد: ضمن تجهیز این آزمایشگاه، خدمات کاملی نیز به شهروندان به نحو احسن ارائه خواهد کرد.
رئیس مرکز بهداشت استان همدان ابراز کرد: افتتاح آزمایشگاه مرکز بهداشت همدان، مرجعی برای آزمایشات بهداشتی در سطح شهرستان و هم استان همدان نیز خواهد شد که از این نظر بسیار مورد توجه است.
وی عنوان کرد: از جمله آزمایشاتی که در آزمایشگاه مجهز مرکز بهداشت انجام می‌شود، می‌توان به آزمایش هایپوتیروئیدی نوزادان اشاره کرد.
مجذوبی بیان کرد: آزمایشگاه مرکز بهداشت همدان مجهز به وسایل بسیار پیشرفته بهداشتی و مورد نیاز استان نظیر پی‌سی‌آر نیز خواهد شد.
وی با بیان اینکه این آزمایشگاه در ساختمان مرکز بهداشت و در فضای قبلی است اما فضای آن توسعه پیدا کرده است، تصریح کرد: وضعیت نامناسبی که این آزمایشگاه به لحاظ فضای فیزیکی، کابینت‌بندی و تجهیزات داشت برای افتتاح تجهیز و به‌روز شده است.
رئیس مرکز بهداشت استان همدان عنوان کرد: افتتاح این آزمایشگاه سبب می‌شود که خدمات آزمایشگاهی و بهداشتی مختلف با دستگاه‌های مجهز به نحو بسیار مطلوب‌تری در مقایسه با گذشته به شهروندان ارائه شود.
وی گفت: دستگاه‌هایی که مناسب و قابل استفاده بوده همچنان در مکان آزمایشگاه جدید نیز خواهد بود اما عمده تجهیزات یا ارتقا پیدا کرده یا نوع مناسب و مدرن آن خریداری شده است.
مجذوبی در ادامه با بیان اینکه در آزمایشگاه بحث اشتغالزایی مطرح نیست، اظهار کرد: هدف فقط ارتقای خدمات به شهروندان به لحاظ کمی و کیفی است که با افتتاح این آزمایشگاه این هدف مهم محقق خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: با افتتاح این آزمایشگاه، یک سری وظایف بهداشتی و عمده را برای سطح استان انجام خواهد داد و مرجع سایر مراکز بهداشت استان همدان نیز خواهد شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول