اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیریت در شهر یاسوج از بسیاری شهرها سخت‌تر است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که شهر یاسوج در حال پیشرفت بوده و شهرداری آن هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شود، گفت: مدیریت در شهر یاسوج از بسیاری شهرها سخت‌تر است.

مدیریت در شهر یاسوج از بسیاری شهرها سخت‌تر است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد ‌ظهر امروز در آیین تودیع محمد بهرامی شهردار سابق یاسوج و معارفه قباد نگین‌تاجی به‌عنوان شهردار جدید این شهر اظهار کرد: شهرداری یک نهاد مردمی و عمومی است و در نص صریح قانون وظایف بسیار سنگین و مهمی به ‌عهده دارد.
وی افزود: شهرداری‌ها با شهری سر و کار دارند که شهروندان آن بیش از 70 درصد وقت خود را برای امور‌ مختلف در آن می‌گذرانند که به‌همین خاطر عملکرد شهرداری همواره در جلوی چشم مردم آن شهر قرار دارد.
وی بیان داشت: محمد بهرامی به‌عنوان شهردار سابق یاسوج به این دلیل که هزینه‌های این شهر از درآمدش بسیار بیشتر است در اداره آن کار سختی را انجام داده و امروز نیز قباد نگین‌تاجی کار سختی را در پیش‌رو خواهد داشت.
نیکزاد، شهر یاسوج را در حال توسعه خواند و گفت: این شهر به‌جز عوارض مردمی درآمد دیگری نداشته این در حالی ‌است که شهرهای دیگر از محل عوارض صنعت خود درآمدهای هنگفتی به‌دست می‌آورند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیریت در شهر یاسوج از بسیاری شهرها سخت‌تر است زیرا این شهر صنعت درآمدزایی نداشته و به‌همین دلیل باید با همکاری و همدلی همه مسئولان آن برای پیشرفت و آبادانی این استان گام برداریم.
نیکزاد، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان را از دغدغه‌های شهرداران یاسوج خواند و عنوان کرد: شهردار یاسوج با الگوی درآمد هزینه باید حقوق کارکنان و کارگران خود را پرداخت ‌کند که در این زمینه همواره استرس وجود دارد که آیا شهرداری یاسوج در پایان ماه درآمدی داشته که این حقوق را بپردازد یا نه.
وی اداره شهر را با این سیستم کار دشواری دانست و ابراز داشت: ای کاش حقوق کارکنان دولت هم بر این اساس پرداخت می‌شد تا ادارات ما به پول مالیات و نفت وابسته نباشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: شهردار سابق یاسوج با حمایت و همراهی شورای شهر عملکرد موفقی داشته که امیدواریم این حمایت از شهردار جدید نیز وجود داشته باشد زیرا یک شهردار بدون موافقت و مجوز شورا نمی‌تواند کاری را که بار مالی یا حقوقی داشته باشد انجام دهد.
وی با اشاره به وظایف سنگین و روزانه شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداران از زمانی که یک شهروند به کوچه خانه خود قدم می‌گذارد تا لحظه‌ای که به خانه برگردد در معرض دید شهروندان بوده و آن‌ها با دیدن نحوه مدیریت شهر از حمل زباله گرفته تا فضای سبز و حقوق شهروندی در مورد عملکرد یک شهردار قضاوت می‌کنند.
وی با تقدیر از زحمات شهردار سابق از قباد نگین‌تاجی خواست تا با ایجاد تعامل با مسئولان خدمات در خور شانی را به مردم شایسته این شهر که متعلق به همه استان کهگیلویه و بویراحمد است، ارائه دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول