اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد:

ارتقاء فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشهود است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد با تمجید از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: کادر فنی این تیم توانمند بوده و به مرور زمان ارتقاء فنی این تیم بیشتر احساس می‌شود.

ارتقاء فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشهود است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد شفیعی امروز پس از جلسه هم‌اندیشی با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای حضور هر چه قوی‌تر در مسابقات لیگ دسته یکم فوتبال کشور و جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوب و کارسازی با کادر فنی این تیم برگزار کردیم و از این پس نیز هر هفته و یا دو هفته یک‌بار با حضور خود در تمرینات این تیم، حمایت معنوی خود را ادامه خواهیم داد.
مدیرکل تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از این که دست تربیت‌بدنی برای کمک مادی به این تیم بسته است، تصریح کرد:‌ امسال با تلفیق وزارت ورزش و جوانان و حذف بند ب ماده 177 از نظر مالی نه تنها ما بلکه استاندار نیز به عنوان مقام عالی اجرایی هیچ کمکی نمی‌تواند به باشگاه‌ها کند.
این مسئول عالی امور ورزش و جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه با بیان اینکه چنین تصمیمی از سیاست‌های کلان کشوری است، عنوان کرد: در برنامه پنجم توسعه رسما آورده شده که از ارائه کمک‌های دولتی به تیم‌های باشگاهی خودداری شود.
شفیعی از نحوه حمایت‌های تربیت‌بدنی به این تیم که شامل موضوعات مالی نخواهد شد سخن به میان آورد و گفت: از کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم حضور در تمرینات تیم و ایجاد آرامش در این مجموعه است که هرگز از این وظیفه حمایتی خود غافل نخواهیم شد.
مدیرکل تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه افزود: از مسئولان شهرداری یاسوج به خصوص مدیرعامل این تیم و سرپرست شهرداری یاسوج می‌خواهیم که همچنان پای کار بوده و از حمایت‌های خود نسبت به تیم شهرداری دست نکشند چرا که شهرداری یاسوج با تیمداری مقبولیت و محبوبیت قابل توجهی در سطح این استان پیدا کرده است.
شفیعی نظم و اخلاق و افزایش توان فنی را بارزترین شاخصه‌های کنونی این تیم دانست و گفت: کادر فنی تیم شهرداری از دانش بالا و قابل قبولی برخوردار است که با تلفیق اخلاق و نظم، هر هفته نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی در شاکله آن احساس می‌شود.
وی افزود: این کادر فنی جوان و مجرب به حمایت مردم و مسئولان نیاز دارد که با این حمایت‌ها فوتبال یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ معتبر آزادگان افتخارآفرینی خود را ادامه خواهد داد.
این مسئول به آشفتگی‌های اول فصل این تیم اشاره کرد و یادآور شد: هر روز که می‌گذرد با برطرف شدن حاشیه‌ها انسجام تیمی بهتری را مشاهده می‌کنیم که نباید اجازه داد شرایط خوب امروزی تغییر کند.
شفیعی از پی‌گیری وضعیت این تیم توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و متذکر شد: این مقام عالی اجرایی استان وضعیت تیم شهرداری را به طور مستمر رصد می‌کند و ما نیز در تربیت‌بدنی به عنوان نماینده وی، گزارش وضعیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را ارائه می‌کنیم.
این مسئول با قدردانی از زحمات هیئت‌های شهرستانی فوتبال این استان و همچنین هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: هیئت فوتبال این استان تنها به کمی همدلی نیاز دارد که اگر این نیاز اساسی تامین شود فوتبال استان روزهای خوش بهتری را تجربه خواهد کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول