اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس:

خانواده‌ها در فراهم‌کردن مقدمات ازدواج‌های بیآلایش بکوشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس گفت: خانواده‌ها بایستی آغازگر ازدواج‌های بیآلایش باشند و در فراهم نمودن مقدمات آن جوانان را یاری کنند.

خانواده‌ها در فراهم‌کردن مقدمات ازدواج‌های بیآلایش بکوشند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در جلسه تفسیر قرآن کریم که در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به روز اول ماه ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به تفسیر آیه 21 سوره روم پرداخت و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «نشانه‌های لطف الهی این است که برای شما از جنس خودتان، جفتی (و همسری) بیافرید که در بر او آرامش یابید و با هم انس گیرید و میان شما، مهربانی و قرار ساخت. به یقین، در این نعمت برای مردمی که می‌اندیشند، نشانه‌هایی است».
امام جمعه طبس در ادامه بر اهمیت ازدواج، فراهم نمودن مقدمات ازدواج توسط خانواده‌ها و آشنایان، ازدواج آسان و بی‌ریا تاکید کرد و افزود: انتظارات و سطح توقعات خانواده‌ها اگر خیلی بالا نباشد سن ازدواج پایین‌تر می‌آید و شاهد زندگی‌های آسان و راحت‌تری در جامعه هستیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول