اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس عنو‌ان شد

ازدواج آسان باید ترویج شود / بزرگ‌ترین دغدغه‌های جوانان در ازدواج

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد از برگزاری جلسه ستاد ازدواج این شهر برای آسان کردن این سنت پیامبر(ص) در سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: ازدواج آسان باید ترویج شود.

ازدواج آسان باید ترویج شود / بزرگ‌ترین دغدغه‌های جوانان در ازدواج
محمد محتاطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای آسان کردن این سنت ارزشمند پیامبر گرامی اسلام(ص)‌، جلسه ستاد ازدواج این شهرستان برگزار می‌شود، بیان داشت: این جلسه در فرمانداری شهرستان و با حضور مدیران دستگاه‌هایی که مرتبط با این موضوع هستند برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد مهم‌ترین موضوع مورد طرح در این جلسه را ارائه راهکارهای مناسب و مطلوب برای آسان کردن ازدواج در سطح جامعه به ویژه شهرستان عنوان کرد.
محتاطی موانعی همچون مشکلات تهیه جهیزیه، مسکن، مخارج برگزاری مراسم ازدواج و دیگر برنامه‌های متداول در این امر مهم را از بزرگ‌ترین دغدغه‌های جوانان در سنت مورد سفارش و تاکید پیامبر گرامی اسلام دانست و بر رفع آن از طریق برگزاری این جلسات و تصمیم‌گیری مناسب از سوی مسئولان تاکید کرد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد همچنین از اقدام خوب سازمان ملی جوانان در گذشته با اعطای مجوز به بخش‌های خصوصی در برگزاری کم‌هزینه ازدواج برای جوانان تقدیر کرد و افزود: این اقدام مناسب زمینه را برای رشد ازدواج در بین جوانان مهیا کرد تا قسمت عمده‌ای از مشکلات اخلاقی جامعه برطرف شود.
محتاطی از تعامل خوب مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع ازدواج جوانان شهرستان خبر داد و اذعان داشت: قطعا خروجی تصمیمات این جلسه برای هرچه آسان‌تر شدن امر مهم ازدواج است.
وی تصریح کرد: این جلسه مصادف با ازدواج آسمانی دو گوهر گرانبهای آفرینش حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) دستاوردهای ارزشمندی در بر خواهد داشت.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول