اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد؛

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌های زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: کرسی آزاداندیشی با عنوان "چرا مرگ بر آمریکا می‌گویم" در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌های زنجان
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کمیته دانشجویی مراسم 13 آبان سال جاری به بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اختصاص یافته است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از برنامه‌های مهم 13 آبان محسوب می‌شود، یادآور شد: یک کرسی آزاد اندیشی به صورت استانی در 13 آبان با حضور اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف در زنجان برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان یادآور شد: برنامه‌های 13 آبان با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه و معاونت فرهنگی دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
 وی با بیان اینکه این کرسی با عنوان "چرا مرگ بر آمریکا  می‌گویم" در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف این شعار به عنوان یکی از شعارهای مردم در طی 32 سال گذشته در این کرسی بررسی می‌شود.
بابایی از برگزاری نشست‌های سیاسی با حضور فعالان سیاسی استان و دانشجویان خبر داد و افزود: این برنامه‌ از اولویت‌های سازمان در روز 13 آبان است.
وی حضوری حداکثری دانشجویان را در راهپیمایی روز 13 آبان از دیگر برنامه‌های سازمان برشمرد و افزود: حضور در نماز جمعه این روز نیز از برنامه‌های سازمان است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تهیه نشریات و ویژه برنامه‌های مختلف در خصوص 13 آبان را از دیگر برنامه‌های سازمان در قالب کمیته دانشجویی مراسم 13 آبان عنوان کرد و یادآور شد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های سازمان در سال جاری محسوب می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در سال جاری برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان برای دانشجویان برگزار می‌شود.
بابایی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف از برنامه‌های سال جاری سازمان است، افزود: کارگاه‌های آموزشی خبرنگاری، نشریه‌نگاری، وبلاگ‌نویسی و مدیریت محتوای سایت‌های ارزشی از دیگر برنامه‌های سال جاری است.
وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های مختلف شهدای دانشجو از دیگر برنامه‌های سازمان است که در سال جاری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: مسابقات مختلف ورزشی و کارگاه‌های مختلف حجاب و عفاف با حضور اساتید برتر و مطرح کشوری در استان برگزار می‌شود.
وی برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف را از برنامه‌های سازمان در سال جاری برشمرد و افزود: 200 نفر در این دوره آموزشی به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود که در سال جاری چهار کارگاه آموزشی در این راستا برگزار می‌شود.
بابایی از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری از آبان ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: این دوره‌ها برای 200 نفر از دانشجویان در سطح استان برگزار می‌شود.
وی گفت: برنامه‌های سال جاری سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان در راستای افزایش معرفت دینی دانشجویان در سال جاری پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول