اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سامان:

8 یادواره شهدا در شهر سامان برگزار شده است

خبرگزاری فارس: بخشدار سامان گفت: در راستای بزرگداشت مقام شهدا، از ابتدای سال جاری تاکنون 8 یادواره شهدا در نقاط مختلف این بخش برگزار شده است.

8  یادواره شهدا در شهر سامان برگزار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری پیش ازظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای این بخش، اظهار داشت: این تعداد یادواره شهدا در روستاهای چم عالی، چلوان، شوراب صغیر، مارکده، گرمدره و هوره برگزار شده است.
وی افزود: حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس با تجلیل از حماسه‌گری و ایثارگری شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محقق می‏شود.
مظفری بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف در این استان تأکید کرد و گفت: جنگ هشت ساله ایران جنگ حق و باطل بود، خانواده‌های شهدا زمانی که نیاز بود فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و امروز باید احترام آنها را نگه داریم.
وی ادامه داد: بر همین اساس برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد شهدا محسوب می‎شود.
بخشدار سامان با تأکید بر اینکه پیام خون شهدا استقامت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن است، گفت: اگر شهدای ما نمی‌رفتند عزت و استقلال ما رفته بود، اگر شهدا نمی‌رفتند کشور ما رفته بود.
به گفته وی دشمن نیامده بود که برود، آمده بود که بماند و انقلاب اسلامی و استقلال ما را نابود کند.
وی ضرورت برگزاری این یادواره‌ها را در قدر شناسی از خانواده‌های شهدا دانست و گفت: احترام به خانواده‌های شهدا باید در جامعه ما فرهنگ شود.
مظفری با بیان اینکه قهرمانان حقیقی ایران شهدا هستند، گفت: همه این روزها و تمام ما در هر گوشه از میهن که فعالیت می‌کنیم بستر این فعالیت‌ها را شهدا برای ما فراهم کردند.
بخشدار سامان از شهدا به عنوان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تمامی افتخارات جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی و جهانی در گرو خون این شهداست.
وی زنده نگه‌داشتن نام شهدا را توجه به تمام ارزش‌های والای انسانی دانست و بیان داشت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، تابلویی ارزشمند از توانمندی‌های ایران اسلامی در مقابل دسیسه‌های دشمنان است.
مظفری خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از مقتدرترین کشورها در جهان مطرح و شناخته شده است به دلیل از خود‌گذشتگی شهدا و رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس است ؛‌مردم بخش سامان 127 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول