اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 شهر استان اردبیل؛

یادواره شهید بالازاده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تمام شهرستان‌های استان اردبیل میزبان برگزاری یادواره شهید مرحمت بالازاده می‌شوند.

یادواره شهید بالازاده برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ اسماعیل فیضی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی یادواره شهید مرحمت بالازاده در اردبیل اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها در شهرستان‌ها نشانگر جایگاه والای شهید و شهادت است.
وی با بیان اینکه شهادت در کشور ما در ایام جنگ باقی نمانده است، افزود: جوانان ما امروز نیز تشنه شهادت هستند و با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی حاضرند جان خود را فدای نظام جمهوری اسلامی کنند.
این مسئول موقعیت شهید مرحمت بالازاده را یادآور شد و گفت: این شهید بزرگوار با سن کمی که داشت معلم همه ما بود و درس گرفتن از مکتب این شهید بزرگوار آینده ولایی و دینی همه ما را تضمین می‌کند.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی یادواره شهید مرحمت بالازاده تمامی رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید همکاری‌های لازم را با عوامل اجرایی یادواره داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: یادواره شهید بالازاده در 10 شهر استان طی دو روز برگزار و سپس یادواره شهید بالازاده در مرکز استان در روز نهم آبان ماه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نخستین یادواره در روز پنجم آبان ماه در شهرستان گرمی (شهر انگوت)، در روز هفتم آبان ماه در شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر، نیر و کوثر و در هشتم آبان ماه نیز در شهرستان‌های خلخال، بیله‌سوار، نمین، سرعین و اصلاندوز برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر فضاسازی برای شرکت دانش‌آموزان در یادواره شهید مرحمت بالازاده به عنوان الگوی دانش‌آموزان، خواستار حضور شایسته دانش‌آموزان در این یادواره شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیضی همچنین با بیان اهمیت و تاثیرگذاری رسانه‌ها در بین مردم و مخاطبان بر حضور رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات برای پوشش این برنامه مهم و ملی در قبل و حین برگزاری برنامه تاکید کرد.
در ادامه این جلسه نمایندگان رسانه‌ها، آموزش و پرورش هر کدام با ارائه نظراتی آمادگی خود را برای پوشش خبری و تهیه برنامه‌های مختلف از این رویداد فرهنگی اعلام کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول