اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

تقویت آموزه‌های دین راهکار مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: حرکت در مسیر تقویت آموزه‌های دینی راهکار موثر مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی است.

تقویت آموزه‌های دین راهکار مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات استانی قرآن کریم سپاه بیت‌المقدس در سنندج اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام با سوءاستفاده از سایت‌های مختلف اینترنتی و ماهواره‌ای سعی در جایگزین کردن الگوهای غربی و غیراسلامی به جای الگوهای ارزشمند اسلامی در بین مسلمانان را دارند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز دشمنان در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال آن هستند، حذف ارزش‌های اسلام و نادیده گرفتن این ارزش‌ها با کارهای ضدارزشی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس، با بیان اینکه کشور ایران بیش از هر جامعه اسلامی در بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مورد هدف دشمنان اسلام است، افزود: ترویج بی بندوباری، بدحجابی، حذف ارزش‌های اسلامی و جایگزین کردن ضدارزش‌ها، حذف الگوهای ارزشمند اسلامی با روش‌های مختلف از مهم‌ترین راه‌هایی است که دشمنان برای دستیابی به اهداف شومشان بر روی آنها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام حیدریان تضعیف اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان را مهم‌ترین هدف دشمنان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن نسل جوان جامعه ما را هدف قرار داده و می‌کوشد تا با ترویج فرهنگ غربی آنها را با ارزش‌های دینی بیگانه کند.
وی ترویج و گسترش بیش از پیش آموزه‌های دینی و اسلامی در جامعه را بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان خواند و ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها و جلسات مختلف در راستای تقویت سطح بصیرت دینی و اسلامی به ویژه برای نسل جوان امری ضروری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اینکه امروز دشمن در جنگ نرم با هدف از بین بردن اسلام، قرآن و ارزش‌های دینی و اسلامی مسلمانان آمده است، تصریح کرد: امروز دشمن بدون سلاح‌های نظامی با تغییر تاکتیک می‌خواهد مسلمانان را وادار به تغییر ارزش‌های دینیشان کند.
حجت‌الاسلام حیدریان کار در عرصه قرآن و مسائل قرآنی را کار بسیار سنگین و بزرگی عنوان کرد و افزود: کسانی که با تمام وجود در راستای ترویج مسائل دینی و قرآنی خدمت می‌کنند کار بسیار مقدسی انجام می‌دهند و پاداش آن رضای خداوند است.
به گفته وی، با گذشت یک هزار و 400 سال از تاریخ نزول کتاب آسمانی بر پیامبر عظیم‌الشان اسلام و تلاش انسان‌ها در راستای آشنایی کامل با این معجزه آسمانی، آنچه که به دست آمده تنها قطره کوچکی از این دریای بیکران است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اینکه امروز دشمن با صرف هزینه‌های میلیارد دلاری در جنگ نرم می‌خواهد بین اسلام و مسلمانان حائل ایجاد کند، گفت: امروز این وظیفه همه مسلمانان به ویژه خادمان و تلاشگران عرصه قرآنی است که با جهد و کوشش محتوایی در راستای نابود کردن اهداف دشمن گام بردارند.
گفتنی است؛ سی‌امین دوره مسابقات استانی قران کریم سپاه بیت‌المقدس در چهار بخش قرائت، ترتیل، حفظ و اذان با حضور 36 قاری در سنندج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول