اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خواستار شد؛

حضور پررنگ‌تر نشریات کرمانی در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: به طور کلی حضور مطبوعات کرمان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خوب ارزیابی می‌شود اما انتظار ما با توجه به اینکه 122 نشریه و خبرگزاری در استان داریم بیش از این میزان حضور است.

حضور پررنگ‌تر نشریات کرمانی در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس کرمان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اسماعیل نجار شامگاه‌ شنبه در پایان بازدید 11 ساعته خود از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در جمع خبرنگاران استان کرمان اظهار داشت: خرسندیم که مطبوعات کرمان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: به طور کلی حضور مطبوعات کرمان در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها خوب ارزیابی می‌شود اما انتظار ما با توجه به اینکه 122 نشریه و خبرگزاری در استان داریم بیش از این میزان حضور است.
نجار تصریح کرد: روزنامه‌های حدیث و واقعه با ایجاد دو غرفه جداگانه حضور بسیار خوبی در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشتند اما مابقی نشریات استان با تلاش اداره مطبوعات و آگهی‌های اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان و جنوب استان برای حضور در نمایشگاه و بازدید علاقمندان به صورت یک‌جا گردآوری شدند.
وی با تقدیر از حضور و فعالیت‌های اداره‌‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جنوب، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: تعداد بالای مطبوعات استان نشان از جایگاه ویژه آنها دارد و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد حضور چشمگیرتر آنها در این نمایشگاه باشیم.
استاندار کرمان همچنین با اشاره به بازدید 11 ساعته خود از هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر ارزیابی می‌شود که جای تقدیر از وزیر و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.
استاندار کرمان در پایان با اشاره به بازدید از غرفه خبرگزاری فارس به تقدیر از خدمات ارزشمند این خبرگزاری پرداخت و از تلاش‌های این مجموعه تقدیر کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول