اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خوی خبر داد:

پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه نوعروسان خویی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی خوی گفت: کمک هزینه تامین جهیزیه به 40 نفر از نوعروسان زیر حمایت این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه نوعروسان خویی
عزیز سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: در حال حاضر 300 نفر از نوعروسان زیر حمایت این نهاد چشم انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج و تامین اقلام ضروری جهیزیه هستند تا راهی خانه بخت شوند.
 وی با برشمردن مشکلات ایتام تحت حمایت، افزود: در شهرستان خوی یک هزار و 100 یتیم با مشکلات عدیده معیشتی، عاطفی و تحصیلی شناسایی شده‌اند که ضرورت دارد مردم خیر و نیکوکار با لبیک‌گویی به سفارش و دستورات الهی با پرداخت اندک مساعدت ماهانه یار و حامی ایتام باشند.
 سهندی از کمک 50 میلیون ریالی دو نفر از خیران خوی به منظور حل مشکل مسکن دو نفر از مددجویان خبر داد و تصریح کرد: همچنین این دو خیر متعهد شده‌اند ماهانه یک میلیون ریال به منظور حل مشکل درمانی دو نفر از مددجویان به صورت مادام‌العمر مساعدت کنند.
 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی با اشاره به مشارکت کارکنان ادارات و کارخانجات این شهرستان در اجرای طرح برکت، گفت: این افراد، چهار رقم آخر فیش حقوقی خود را به منظور صرف در امور خیریه به کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی اختصاص داده‌اند.
وی افزود: روسای ادارات نیز در راستای حل مشکلات متفرقه خانواده‌های زیرپوشش اعم از درمان، تامین جهیزیه، لوازم خانگی و فیش‌های آب، برق، گاز و تلفن، حدود 20 میلیون ریال مساعدت کردند.
 این مقام مسئول شعار امسال طرح سفره‌های آسمانی را هر ایرانی میزبان یک افطاری عنوان و اضافه کرد: این طرح به صورت تحویل مواد غذایی گرم و سرد و یا دعوت از ایتام و نیازمندان به مراسم افطاری اجرا می‌شود.
سهندی به توزیع جیره خشک شامل برنج، روغن و گوشت مرغ به ارزش 500 هزار ریال در بین ایتام و خانواده‌های زیر حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی خوی توزیع این مواد غذایی را با مشارکت جمعیت هلال احمر این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز کرده است.
وی از معرفی 680 نفر از افراد زیر حمایت و 822 نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به منظور برخورداری از تخفیف هزینه صدور دفترچه بیمه ایرانیان به اداره بیمه در چهار ماه سال جاری خبر داد و افزود: همچنین در این مدت 54 خانوار از مددجویان این شاخه به میزان 120 میلیون ریال از تسهیلات وام کارگشایی برای تامین هزینه‌های درمانی، تحصیلی، مسکن و تامین جهیزیه استفاده کرده‌اند.
وی با اعلام اینکه کمیته امداد خوی 6 هزار و 700 خانوار را با جمعیت 16 هزار نفر زیرپوشش دارد، گفت: این نهاد آمادگی خود را برای دریافت وجوهات شرعی اعم از زکات مال و زکات فطریه اعلام کرده و به همین منظور پایگاه‌ها و دفاتر ویژه در سطح شهرستان دایر شده‌اند.
 انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول