اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین گام لیگ برتر والیبال؛

والیبال کاله مازندران مهمان میزان خراسان رضوی است

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز کاله مازندران در مشهد مقدس مهمان تیم والیبال میزان خراسان رضوی است.

والیبال کاله مازندران مهمان میزان خراسان رضوی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه برگزار می‌شود که کاله مازندران در مشهد مقدس میهمان تیم والیبال میزان خراسان رضوی است.
تنها نماینده مازندران روز گذشته بعد از پیروزی مقابل پیکان تهران مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته، برای رویارویی با میزان خراسان رضوی عازم مشهد مقدس شد.
کاله مازندران با سرمربیگری بهروز عطایی و سرپرستی حسن منصوری سه بازی هفته‌های گذشته لیگ برتر والیبال را با پیروزی پشت سر گذاشت و هم‌اکنون به عنوان یکی از برترین تیم‌های کشور و امید قهرمانی محسوب می‌شود.
با اعلام فدراسیون والیبال، این دیدار از چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر والیبال از ساعت 17 عصر امروز در مشهد پیگیری می‌شود که  محمدحسین شفقی به همراه وحید پورکاشیان از داوران بین‌المللی کشورمان کار قضاوت آن را بر عهده دارند و امیدوار حاتمی از پیشکسوتان عرصه والیبال به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون از نزدیک بر روند فعالیت تیم‌ها و چگونگی عملکرد بازیکنان نظارت دارد.
تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال با روحیه‌ای مضاعف به درخشش بازیکنان ملی‌پوش با تجربه و نامی خود چشم دوخته است تا در دیدار آینده در چهارشنبه این هفته شاهد حضور بی‌شمار والیبال‌دوستان ورزش آملی در سالن پیامبر اعظم(ص) باشد.
علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، گایداراسکی، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، مهدی رنجبر، میلاد عبادی پور، رضا قراء و وحید سیدعباسی برای این دیدار به مشهد رفتند.
در دیدارهای گذشته کاله برابر رقبای خود نظیر شهردار تبریز، هاوش گنبد کاووس و پیکان تهران به برتری دست یافت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول