اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادی:

کاله مازندران یکی از قطب‌های والیبال ایران است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم کاله مازندران گفت: کاله مازندران یکی از تیم‌های بازیکن‌ساز والیبال کشورمان است که به عنوان یکی از قطب‌های والیبال ایران محسوب می‌شود.

کاله مازندران یکی از قطب‌های والیبال ایران است
علیرضا نادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: کاله یکی از تیم‌های بازیکن‌سازی است که هم‌اکنون به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشورمان محسوب می‌شود و هدف اصلی ما در این تیم درک و ارتقای این جایگاه است.
وی افزود: خریدهایی که کاله در فصل نقل و انتقالات امسال داشته است نشان می‌دهد که این تیم با هدف گسترده‌ای وارد بازی‌ها شده است و به چیزی جز رفتن به فینال نمی‌اندیشد.
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان که هم‌اکنون کاپیتانی تیم والیبال کاله مازندران را نیز برعهده دارد، بیان داشت: همه عوامل کاله برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش و کوشش دارند و با بازیکنانی گردهم آمدیم که اکثرا در تیم ملی در کنار هم بودیم و در طی چند سال با روحیات هم آشنایی داریم و در کنار هم به همراه بهروز عطایی سرمربی این تیم کار کردیم که البته با تفکرات و تمرینات این مربی با دانش کشورمان نیز شناخت داریم.
وی با اشاره به دو هفته گذشته لیگ برتر والیبال کشورمان گفت: کاله در دیداری خانگی و خارج خانه توانست هاوش گنبد و شهرداری تبریز را مغلوب کند و با امید زیادی به ادامه لیگ بیاندیشد.
نادی یادآور شد: البته در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر تصمیم‌گیری در مورد تیم‌ها کار سختی است و اکثر تیم‌ها هنوز به شرایط کامل آمادگی نرسیده‌اند.
وی با اعلام اینکه هفته سوم را در مقابل پیکان در خانه والیبال صف‌آرایی می‌کنیم، تصریح کرد: پیکان نیز تیم مدعی قهرمانی و مدافع این عنوان است و از قدرت‌های والیبال کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عطایی در کنار خود از مربیان بادانشی استفاده می‌کند، گفت: در کنار سرمربی تیم کاله محمد شریعتی از والیبالیست‌های برتر کشور که امسال از بازی در عرصه حرفه‌ای والیبال خداحافظی کرد و آرنندو دامیان مربی جوان و به روز والیبال از آرژانتین که دارای معلومات بالایی است، مشغول فعالیت هستند و منتظر آن هستیم تا با هماهنگی‌های لازم تیمی در بازی‌های آینده عملکرد تیمی و انفرادی بازیکنان را مشاهده کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول